۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵

آغاز به کار ستاد بزرگداشت دهه فجر در اداره بندر بوشهر

ستاد بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با حضور مدیران واحد‌های مختلف آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۹۴۹۰۸

آغاز به کار ستاد بزرگداشت دهه فجر در اداره بندر بوشهر

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، رئیس روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاه به تشکیل ستاد دهه فجر در این اداره کل اظهار داشت: اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با هدف بزرگداشت دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ویژه برنامه‌های متنوعی را در سطح اداره کل و بنادر تابعه تدارک دیده است که بر اساس برنامه تقویمی اجرایی می‌شوند.

محمدمهدی عزیززاده بیان کرد: به صدا در‌آمدن بوق کشتی‌ها همزمان با ورود حضرت امام (ره) به میهن، تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، رژه ناوگان خودرویی و دریایی، برگزاری آیین‌های افتتاح و عملیاتی چندین پروژه عمرانی از جمله برنامه‌های شاخص تعریف شده برای دهه فجر امسال است.

وی ادامه داد: اهداء کتاب حضرت امام خمینی (ره) به دریانوردان کشتی‌های خارجی مستقر در اسکله بندر بوشهر، تبلیغات محیطی مرتبط با عناوین شاخص دهه مبارک فجر، برپایی زیارت عاشورا همراه با سخنرانی یکی از چهره‌های شاخص و حضور در راهپیمایی 22 بهمن و گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های شاخص اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در ایام فرارو است.

رئیس روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: همزمان با برنامه‌های یاد شده ستاد ویژه‌ای نیز با هدف استقبال از رئیس جمهور و هیئت همراه در سفر به استان بوشهر پیش‌بینی شده است.

عزیززاده اظهار کرد: سفرهای هیئت دولت به استان بوشهر همواره نویدبخش خبرهایی خوب برای رونق بنادر استان بوشهر بوده که این سفر نیز بدون تردید دستاوردهای خاص خود را برای ساحل نشینان استان بوشهر خواهد داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار