۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴

محکوم شدن یک شرکت در جزیره خارگ به دلیل آلودگی دریا

محکوم شدن یک شرکت در جزیره خارگ به دلیل آلودگی دریا
رئیس اداره حقوقی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر از محکومیت قطعی یکی از شرکت‌های موجود در جزیره خارگ به دلیل آلوده کردن دریا در دادگاه تجدیدنظر استان بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۰۴

به گزارش مانا، سیروس کرمی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به شکایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر از شرکت مذکور به دلیل آلودگی دریا بر اثر نشت مواد نفتی و پذیرش این موضوع توسط آن شرکت، دادگاه تجدیدنظرخواهی شعبه چهارم استان بوشهر به استناد بند پ ماده ۴۵۵ قانون آئین دادرسی کیفری و ماده ۹ قانون حفاظت از دریاها و رودخانه های قابل کشتیرانی در مقابل آلودگی به مواد نفتی، حکم بر محکومیت شرکت مذکور به پرداخت یکصد میلیون ریال جزای نقدی به نفع صندوق دولت صادر و اعلام کرده است.

رییس اداره حقوقی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر از نقش سازنده و دقیق رئیس و مستشاران شعبه چهارم دادگاه تجدیدنظر استان بوشهر در این پرونده قدردانی کرد.

وی گفت: حکم بدوی این پرونده در شعبه اول دادگاه عمومی بخش خارگ مبنی بر برائت متهم بوده ولی در ادامه روند تجدیدنظرخواهی، شعبه چهارم دادگاه تجدیدنظر استان بوشهر حکم بر محکومیت شرکت مذکور داده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار