۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹
مدیرکل بنادر استان بوشهر:

اجرای طرح‌های عمرانی در بنادر کوچک از سیاست‌های سازمان بنادر است

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر حمایت از بنادر کوچک در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی را یکی از سیاست‌های سازمان بنادر دانست و گفت: در این راستا پروژه توسعه موج شکن در بنادر سنتی و کوچک استان بوشهر اجرایی شده است.
کد خبر: ۹۴۸۹۸

اجرای طرح‌های عمرانی در بنادر کوچک از سیاست‌های سازمان بنادر است

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، محمد شکیبی نسب در نشست با خبرنگاران در بوشهر با اشاره به توسعه موج شکن بندر کنگان اظهار داشت: کمبود مساحت حوضچه بندر کنگان سبب تراکم موتور لنج‌ها و بروز خطر آتش سوزی در این بندر شده بود که با اقدام به موقع سازمان بنادر و دریانوردی برای حمایت از بنادر کوچک در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی این پروژه اجرا شده است.
وی ادامه داد: پروژه توسعه موج شکن بندر کنگان با ۳۰۰ میلیارد تومان در دست اجرا است.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: بنادر سنتی عسلویه، نخل تقی، کنگان، دیر، لاور ساحلی، بوالخیر، محمدعامری، ریگ، گناوه و دیلم از جمله بنادری هستند که هر‌چند درآمد زیادی ندارند، اما لایروبی آن‌ها برحسب مسئولیت اجتماعی در حال انجام است.
وی با بیان اینکه بنادر استان بوشهر ضررده هستند تصریح کرد: دولت با وجود اینکه درآمد چندانی از طریق بنادر استان ندارند، ولی عزم جدی برای کمک به معیشت ساحل‌نشینان و توسعه زیرساخت‌های بندری در این استان دارد.
شکیبی‌نسب از اجرای ۴ پست اسکله در بندر دیر خبر داد و بیان کرد: بندر دیر در نزدیکی بندر الرویس قطر قرار دارد که تلاش شده زمینه تقویت صادرات در این مسیر فراهم شود.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از آغاز احداث اسکله شمع و عرشه به طول ۱۱۰ متر با اعتبار ۱۱۰.۸ میلیارد تومان در بندر بوالخیر خبر داد و اضافه کرد: همچنین احداث اسکله شمع و عرشه در بندر محمد عامری به طول ۹۰ متر با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان در دستور کار است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار