۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶
فرماندار شهرستان دیر خبر داد:

ادامه عملیات جستجو و نجات برای یافتن صیاد مفقودی در خلیج‌فارس

فرماندار شهرستان دیر با بیان اینکه یک صیاد در فاصله حدود سه مایل از ساحل بندر دیر مفقود شده است گفت: عملیات جست‌وجو و نجات توسط تیم‌های امدادی برای یافتن صیاد مفقودی ادامه دارد.
کد خبر: ۹۴۸۸۹

ادامه عملیات جست‌وجو و نجات برای یافتن صیاد مفقودی در خلیج‌فارس

یونس باربرز در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر، با اشاره به مفقود شدن یک صیاد در آب‌های دیر اظهار داشت: فرد ۴۲ ساله شهرستان جم برای صید ماهی با قایق راهی خلیج‌فارس از بندر دیر در جنوب استان بوشهر شده و تاکنون برنگشته است.

وی با بیان اینکه گشت‌های امدادی دریایی و ناجی بندر از زمان اعلام مفقودی جستجوی خود را آغاز کرده‌اند افزود: تیم‌های امدادی یاد شده تمام ادوات صیادی و قایق این صیاد مفقودی را سالم یافتند، ولی سرنشین آن را نیافتند.  

فرماندار شهرستان دیر ادامه داد: اکنون عملیات جست‌وجو و نجات توسط تیم‌های بسیج دریایی، شیلات، ناجی بندر و امدادگران و صیادان بومی در خلیج‌فارس محدوده و اطراف شهرستان دیر برای یافتن صیاد مفقودی ادامه دارد.

در حال حاضر سه روز است که خانواده این صیاد در کنار ساحل و اسکله تا بخش شمالی بندر دیر چادر زده و چشم انتظار بازگشت جوان مفقود شده خود هستند. این صیاد از اسکله شمالی در جنوب بوشهر از توابع شهرستان دیر رهایی دریا شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار