۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹

آغاز دوره آموزشی "ایمنی در برق" ویژه افسران آتش‌نشان بنادر کشور در بوشهر

رئیس اداره ایمنی و آتش نشانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از آغاز دوره آموزشی "ایمنی در برق" ویژه افسران آتش‌نشان بنادر کشور در بندر بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۳۱

آغاز دوره آموزشی

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، ایمان زیارتی‌زاده از برگزاری دوره آموزشی "ایمنی در برق" در بندر بوشهر با حضور ۱۴۷ آتش نشان از بنادر مختلف کشور خبر داد و اظهار کرد: دوره آموزشی "ایمنی در برق" به مدت سه روز برگزار می‌شود که دو روز نخست به صورت تئوری و روز پایانی به شکل عملیات محور خواهد بود.

وی بیان کرد: افسران آتش نشان با گذراندن این دوره آموزشی نحوه مقابله با حوادث مرتبط با برق را فرا می‌گیرند که بدون تردید به افزایش قدرت مانور آن‌ها کمک خواهد کرد.

افسر ایمنی سازمان آتش نشانی تهران نیز در تشریح خبر دوره آموزشی "ایمنی در برق" بیان کرد: این دوره با هدف جلوگیری از برق گرفتگی آتش نشانان از طریق به‌کارگیری تمهیدات مناسب و همچنین مدیریت بهتر حوادث آتش سوزی در داخل بنادر، لنج‌ها و کانتینر تدارک دیده شده است.

روح الله محمدی افزود: در دوره آموزشی ویژه افسران آتش‌نشانان نحوه مقابله با آتش سوزی در مرکز‌های یاد شده و به‌کارگیری اقدامات پیشگیرانه از حوادث مشابه به آنان آموزش داده می‌شود.

وی ادامه داد: با حضور در دوره "ایمنی در برق" دید برقی آتش‌نشانان افزایش پیدا می‌کند تا در آینده بتوانند در حوادث مرتبط با برق به عنوان آتش‌نشان موفق ظاهر و در نهایت یک فرمانده یا معاون عملیات توانمند باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار