۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱
فرمانده مرزبانی استان بوشهر:

محموله کالای قاچاق از یک شناور تجاری در بندر گناوه کشف شد

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف سه میلیارد تومان کالای قاچاق از یک شناور در ساحل بندر گناوه خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۸۵

محموله کالای قاچاق از یک شناور تجاری در بندر گناوه کشف شد

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، سرهنگ یداله شرفی با اشاره به تشدید مبارزه با کالای قاچاق در نوار ساحلی و خلیج فارس اظهار داشت: در اجرای طرح پیشگیری مقابله با قاچاق کالا و ارز، با تشدید اقدامات کنترلی در مرز‌های استان با تمرکز بر شناور‌های حامل کالای قاچاق و ممنوع با انجام گشت‌های دریایی و طرح‌های مقابله‌ای یک فروند شناور حامل قاچاق کالا شناسایی و توقیف شد.

وی با اشاره به کشف انواع کالا‌های فاقد اسناد قانونی از شناور توقیفی افزود: در بازرسی دقیق مأموران مرزبانی از شناور توقیف شده حجم زیادی از کالا‌ی قاچاق از جمله ۱۸۰ طاقه پارچه معادل ۹ هزار متر پارچه، بیش از یک هزار عدد لوازم یدکی خودرو، ۵۰۰ عدد اسباب‌بازی و دیگر کالا‌ها که با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود، کشف شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از دستگیری یک متهم در این ارتباط و معرفی به مراجع قانونی خبر داد و گفت: ارزش محموله‌های کشف شده بر اساس نظر کارشناسان سه میلیارد تومان برآورد شده است.

سرهنگ شرفی تاکید کرد: قاچاق یکی از مهمترین عوامل مخرب اقتصادی در جامعه است و مأموران این فرماندهی بدون اغماض و با تشدید اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی با هرگونه تحرک و فعالیت در این زمینه برخورد خواهند کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار