۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲
رئیس اداره ایمنی بنادر استان بوشهر:

سرنشینان لنج باری مسیر دوبی به گناوه نجات یافتند

سرنشینان لنج باری مسیر دوبی به گناوه نجات یافتند
رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: ۶ سرنشین لنج باری مسیر دوبی به گناوه از خطر غرق در آب‌های خلیج فارس نجات یافتند.
کد خبر: ۹۴۷۵۳

به گزارش مانا،حجت خسروی سه‌شنبه ۲۰ دی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز گذشته(دوشنبه ۱۹ دی) به دنبال اعلام اضطرار شناور یاد شده به مرکز فرعی جست و جو و نجات دریایی بوشهر مبنی بر آبگرفتگی شدید و احتمال غرق یک واحد شناور، پس از انجام هماهنگی لازم شناور ناجی ۱۸ ساعت ۱۳:۳۵ دقیقه از عامری به منطقه اعزام شد.

وی اضافه کرد: در ساعت ۱۵:۲۵ دقیقه ناجی ۱۸ پس از رسیدن به موقعیت اعلام کرد موتورلنج یاد شده در حالت نیمه غرق در ورودی خورخان بوده که به گل زده و سرنشینان با قایق‎‌های محلی نجات یافته و به خشکی منتقل شده اند.

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: شناور ناجی ۱۸ پس از اطمینان از آخرین وضعیت موتورلنج گرفتار شده به سمت پایگاهش بازگشت و در ساعت ۱۸:۲۰ دقیقه در اسکله عامری پهلو گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به تلاطم دریا ظرف چند روز آینده انتظار می‌‎رود دریانوردان از ترددهای غیرضرور اجتناب کنند.

خسروی تاکید کرد: با توجه به خطرات فراوان تردد دریایی در شرایط نامساعد انتظار می‌رود دریانوردان در چنین وضعیتی جان خود را به مخاطره نیندازند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار