۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸

تصمیم گیری در خصوص توریسم دریای عمان در ستاد سواحل مکران

مدیر کل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از تصمیم گیری در خصوص چگونگی ایجاد توریسم دریای عمان طی هفته آینده در جلسه ستاد ملی توسعه سواحل مکران خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۲۹

تصمیم گیری در خصوص توریسم دریای عمان در ستاد سواحل مکران


سید مصطفی فاطمی در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: سواحل مکران با گستردگی و جذابیت های منحصر به فرد از مهمترین ظرفیت های گردشگری کشور در زمینه دریایی و ساحلی محسوب می شود.

مدیر کل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، خاطرنشان ساخت: با توجه به اینکه طرح توسعه سواحل مکران در قالب ستاد ملی دنبال می شود در نتیجه ایجاد زیرساختهای گردشگری در این منطقه نیز باید در قالب ستاد مذکور تصمیم گیری و اجرایی شود.

وی خاطرنشان ساخت: پس از تصمیم گیری نهایی در خصوص چگونگی اجرای طرح های گردشگری در سواحل مکران، طرح نهایی و مصوب ستاد ملی توسعه سواحل مکران جهت اجرایی شدن نهایی به وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ابلاغ خواهد شد.

فاطمی تاکید کرد: در همین راستا نخستین جلسه تصمیم گیری در خصوص گردشگری سواحل مکران با حضور نماینده وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هفته آینده در ستاد ملی توسعه سواحل مکران برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار