۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر:

اعتبارات فعالیت پژوهشی و تحقیقی بنادر و دریانوردی افزایش می‌یابد

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با تاکید بر توجه به طرح‌های پژوهشی گفت: با توجه به اهمیت برنامه‌های علمی و پژوهشی باید با تلاش موثر سهم بیشتری از اعتبارات سازمان بنادر و دریانوردی برای فعالیت‌های پژوهشی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر جذب شود.
کد خبر: ۹۴۶۰۹

اعتبارات فعالیت پژوهشی و تحقیقی بنادر و دریانوردی افزایش می‌یابد

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، محمد شکیبی نسب در آیین تجلیل از کارکنان واحد برنامه‌ریزی و بودجه اداره کل بنادر و دریانوردی استان به مناسبت هفته پژوهش اظهار کرد: مجموعه واحد برنامه‌ریزی و بودجه اداره کل خدمات ارزشمندی در حال انجام دارد که این اقدامات مؤثر و تاثیرگذار جای تقدیر و قدرانی داد.

وی بیان کرد: این مجموعه در بخش نظام پیشنهادات که به مشارکت کارکنان بر‌می‌گردد نیز اقدام‎های شایان و قابل توجهی را اجرایی کرده است.

شکیبی نسب با اشاره به اینکه مغز متفکر هر سیستم بخش تحقیق و توسعه آن است، ادامه داد: کسب رتبه‌‌های برتر پژوهشی، انتخاب پژوهشگر برتر از این اداره کل و چاپ کتاب نشان از پویایی و کارآمدی ظرفیت علمی پژوهشی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر است.

وی گفت: واحد برنامه‌ریزی و توسعه در ادامه مسیر فعالیت درخشان و ستودنی خود باید شرایط را برای مشارکت هر چه بیشتر کارکنان فراهم آورد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: با توجه به اهمیت برنامه‌های علمی و پژوهشی باید با تلاش مؤثر سهم بیشتری از اعتبارات سازمان برای فعالیت‌های پژوهشی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر جذب شود.

در ادامه این نشست کارکنان واحد برنامه‌ریزی و توسعه نیز نظرات و پیشنهادات خود را در راستای پیشبرد هر چه بیشتر اهداف این مجموعه ارائه کردند.

در پایان این نشست مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اهداء لوح از فعالیت‌های کارکنان واحد برنامه ریزی و توسعه تجلیل کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار