۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸

ساخت اسکله قایق‌های تفریحی در بندر بوشهر

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر از ساخت اسکله ویژه قایق‌های تفریحی به منظور تقویت ایمنی و ساماندهی قایق‌ها در بندر بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۵۶

ساخت اسکله قایق‌های تفریحی در بندر بوشهر

اسماعیل سجادی منش در گفتگو با خبرنگار گفت: با توجه به پتانسیل بالای گردشگری دریایی استان بوشهر به دلیل طول نوار ساحلی و وجود جاذبه‌های منحصر به فرد طبیعی، توسعه زیرساختهای گردشگری دریایی در استان از ضروریات است.
مدیر کل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر ادامه داد: در همین راستا ایجاد زیرساختهای اولیه مرتبط با توریسم دریایی مورد توجه تمام ارگان‌های مرتبط با دریا و سواحل در استان قرار گرفته است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه ابتدایی ترین زیرساخت لازم در صنعت توریسم دریایی، اسکله است، اظهار داشت: به همین منظور ساخت اسکله قایق‌های تفریحی در دستور کار شهرداری بندر بوشهر قرار گرفته است.
سجادی منش، خاطرنشان ساخت: با توجه به استقبال گردشگران از قایق‌های تفریحی و به منظور تقویت ایمنی و سامان‌دهی این ظرفیت، ساخت اسکله قایق‌های تفریحی در دستور کار شهرداری بندر بوشهر قرار گرفته است.
این مقام مسئول در استان بوشهر، اظهار امیدواری کرد: هر چه سریعتر شاهد آغاز عملیات اجرایی ساخت اسکله ویژه قایق‌های تفریحی در بندر بوشهر باشیم.
به گفته وی، با توجه به توسعه زیرساختهای گردشگری طی سالهای اخیر در نوار ساحلی استان بوشهر، خرید شناورهای تفریحی و افزایش تعداد قایق‌های تفریحی، انتظار می‌رود شاهد افزایش چشمگیر گردشگران ورودی به استان بوشهر جهت استفاده از ظرفیت های گردشگری دریایی باشیم.
مدیر کل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر، بیان داشت: به همین منظور تمام اقدامات لازم برای ارائه خدمات به گردشگران در بالاترین سطوح مدیریتی در حال آماده شدن است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار