۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۵
سرلشکر باقری:

امنیت کامل در خلیج فارس و تنگه هرمز برقرار است

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: در سایه اقتدار نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، امنیت کامل در دریا و بر فراز آسمان در منطقه خلیج فارس برقرار است.
کد خبر: ۹۴۴۵۱

امنیت کامل در خلیج فارس و تنگه هرمز برقرار است

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، سردار سرلشکر  محمد باقری که به منظور بررسی وضعیت آمادگی نیرو‌های مسلح مستقر در استان به بوشهر سفر کرده است در حاشیه بازدید از پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر اظهار داشت: در منطقه خلیج فارس امنیت کامل برقرار است. بخش اعظم خلیج فارس منطقه مسئولیتی ایران است که ایران با اقتدار کامل امنیت نیمه شمالی آن را تامین می‌کند.
وی افزود: اکنون در سطح دریا، زیر آب و در فضای هوایی خلیج فارس امنیت کامل برقرار است و گشت‌های دریایی و هوایی به طور کامل و مداوم شبانه روز انجام می‌شود و امنیت کامل برقرار است.
سرلشکر  باقری گفت: در مقایسه با گذشته که ناوگان‌های بزرگ فرا‌منطقه‌ای در خلیج فارس و تنگه هرمز حضور داشتند این حضور اکنون به حداقل رسیده است که این نشان از امنیت منطقه و اقتدار نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران است و هیچ مشکلی از این جهت وجود ندارد.
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح افزود: اکنون امنیت در انجام همه فعالیت‌ها اعم از فعالیت شناور‌های صیادی و تجاری و حوزه‌های نفت و گاز و پتروشیمی در استان راهبردی بوشهر و سراسر خلیج فارس کاملاً برقرار است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار