کرانه‌های مکران دروازه ورود به اقیانوس هند

کرانه‌های مکران دروازه ورود به اقیانوس هند
یک نویسنده کتاب کرانه‌های مکران را یکی از افتخارات ملی دانست و گفت: نیروی دریایی با تمام توان وارد عرصه گفتمان سازی می‌شود و آثار فرهیختگان را با کیفیت خوب منتشر می‌کند.
کد خبر: ۹۴۴۴۶

به گزارش مانا، نشست نقد و بررسی کتاب کرانه‌های مکران دروازه ورود به اقیانوس هند اثر ایرج افشار سیستانی امروز شنبه ۱۲ آذر  در سرای کتاب موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار شد.

رضا جهانفر در این نشست ضمن تبریک روز هفتم آذر روز نیروی دریایی ارتش گفت: کتاب کرانه‌های مکران دروازه ورود به اقیانوس هند یک اثر ارزشمند است. این کتاب یک اثر ماندگار برای توسعه گفتمان نیروی دریایی است. تشکر می‌کنم از نیروی دریایی ارتش که با در نظر گرفتن دغدغه‌های مقام معظم رهبری فرهنگ دریایی را توسعه می‌دهند.

این نویسنده با بیان اینکه کتاب کرانه‌های مکران دروازه ورود به اقیانوس هند یکی از افتخارات ملی محسوب می‌شود، عنوان کرد: این کتاب یک منبع است و اقتباسی نیست. مقام معظم رهبری چند روز پیش مصادف با هفتم آذر روز نیروی دریایی ارتش بار دیگر در فرمایشات خود توجه مسئولان را به اهمیت نیروی دریایی جلب کردند.

وی اظهار داشت: پیشنهاد می‌کنم در چاپ بعدی کتاب کرانه‌های مکران کتاب با کیفیت بهتر و کاغذ بهتری به چاپ برسد. نیروی دریایی ارتش با تمام توان در عرصه گفتمان سازی وارد می‌شود و آثار فرهیختگان را با کیفیت بهتر چاپ می‌کند.

نویسنده کتاب‌هایی همچون ده مرد، دفاع معجزه آسا و اولویت اول با بیان اینکه آقای ایرج افشار سیستانی از نویسندگان فرهیخته است، تصریح کرد: ایشان ۱۴ هزار کتاب از کتابخانه شخصی خود را به کتابخانه سیستان و بلوچستان تقدیم کردند و هنوز نتوانستند قیمتی بر روی آن کتاب‌ها بگذارند.

گفتنی است، کتاب کرانه‌های مکران دروازه ورود به اقیانوس هند اثر ایرج افشار سیستانی مشتمل بر ۶۰۸ صفحه از سوی دفتر پژوهش‌های نظری و مطالعات راهبردی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران چاپ و روانه بازار کتاب شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار