۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹
مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر خبر داد:

آغاز فروش خودرو خارجی متروکه در بنادر بوشهر در قالب مزایده الکترونیکی سراسری

مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر از آغاز برگزاری فروش اموال تملیکی در قالب مزایده الکترونیکی سراسری خبر داد و گفت: در این راستا خودرو‌های خارجی وارداتی متروکه در بنادر استان بوشهر به فروش می‌رسد.
کد خبر: ۹۴۴۲۷

آغاز فروش خودرو خارجی متروکه در بنادر بوشهر در قالب مزایده الکترونیکی سراسری

رحیم بهادری در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر از آغاز فروش اموال تملیکی در قالب مزایده الکترونیکی ۲۶۳ خبر داد و اظهار داشت: اداره کل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر همزمان با کلیه مراکز سازمان در کشور کالا‌های تحت اختیار خود را با بهره‌گیری از سامانه مزایده الکترونیک دولت به‌صورت اینترنتی به فروش می‌رساند.

وی کالا‌های موجود در مزایده شماره اموال تملیکی استان بوشهر را ماشین آلات راه‌سازی، لوازم یدکی، انواع ابزار‌آلات، خودرو سواری، لوازم جانبی تلفن همراه و رایانه، لوازم خانگی برقی، پارچه و لوازم خانه و آشپزخانه اعلام کرد و گفت: متقاضیان می‌توانند تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۶ آذر امسال برای دریافت اطلاعات فهرست کالاها، شرایط مزایده و همچنین ارائه پیشنهاد به وبگاه مزایده الکترونیک به نشانی eauc.setadiran.ir مراجعه کنند.

مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر مزایده یاد شده را به صورت اینترنتی اعلام کرد و افزود: شرکت کنندگان در مزایده باید برای ثبت نام و دریافت گواهی امضا الکترونیک (توکن) به دفاتر ثبت اسناد رسمی در سراسر کشور مراجعه کنند.

بهادری ادامه داد: برگزاری مزایده صرفاً از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت به آدرس یاد شده و ارائه پیشنهاد قیمت نیز از این طریق انجام می‌شود، و شرکت کنندگان در مزایده می‌توانند به نشانی eauc.setadiran.ir مراجعه و با استفاده از امضا الکترونیک، نسبت به ثبت پیشنهاد اقدام کنند.

وی داشتن کد ملی برای اشخاص حقیقی و کد اقتصادی برای اشخاص حقوقى به همراه شماره حساب قابل استفاده از طریق اینترنت برای متقاضیان شرکت در مزایده را الزامی دانست و بیان کرد: اطلاعات ریز اقلام ارائه شده در مزایده به آدرس اینترنتی فوق قابل مشاهده برای متقاضیان است و پیشنهادات ثبت شده در سامانه مزایده الکترونیک رأس ساعت ۱۰ روز دوشنبه مورخ ۲۱ آذر ماه در محل سازمان مرکزی، رمزگشایی و در همان روز نیز برندگان مزایده اعلام می‌شود.

مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر اضافه کرد: ارزش اولیه و پایه مزایده به مبلغ حدود ۲۱۰ میلیارد تومان است.

بهادری فروش خودرو خارجی را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: در فروش کالا‌های یاد شده در قالب مزایده الکترونیکی سازمان اموال تملیکی ۳۵ خودرو خارجی وارداتی در گمرک بوشهر و گناوه وجود دارد.

وی در ادامه از انهدام کالا‌های فاسد در انبار سازمان اموال تملیکی استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: در آبان امسال ۱۰۰ تن کالا فاقد مجوز مصرف و ممنوعه برای حفظ و صیانت از سلامت جامعه امحا شد.

وی ارزش تقریبی این کالا‌ها را یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: کالا‌های امحا شده فاقد مجوز‌های بهداشتی بود که با حضور و نظارت نمایندگان سازمان‌های مسئول و با رعایت ضوابط و دستورالعمل‌های زیست محیطی در دو شهرستان دیر و بوشهر از چرخه مصرف خارج شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار