۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸
رئیس بندر و دریانوردی کنگان:

کنگان آماده نقش آفرینی برای صادرات به کشور‌های حوزه خلیح فارس است

رئیس بندر و دریانوردی کنگان گفت: با زیرساخت‌های احداثی و همچنین هماهنگی صورت گرفته با دستگاه‌های اجرایی، این بندر آماده نقش آفرینی برای صادرات به کشور‌های حوزه خلیج فارس است.
کد خبر: ۹۴۴۲۰

کنگان آماده نقش آفرینی برای صادرات به کشور‌های حوزه خلیح فارس است

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، عبدالمحمد نادری با اشاره به توسعه زیرساخت‌ها در بندر کنگان اظهار داشت: احداث دو پست اسکله رمپ شرایطی فراهم کرده تا بندر کنگان بتواند در عرصه تجارت منطقه‌ای نقشی مؤثر و فعال ایفا کند.

وی بیان کرد: این بندر اکنون با توجه به برخورداری از موقعیت و زیر‌ساخت‌های لازم می‌تواند خدمات خود را به تجار و بازرگانان داوطلب فعالیت صادراتی در کنگان ارائه کند.
رئیس بندر و دریانوردی کنگان ادامه داد: در این زمینه با هماهنگی‌های انجام شده تمامی دستگاه‌های اجرایی آماده همکاری لازم با تجار و بازرگانان برای تسهیل بخشی به روند صادرات از بندر کنگان هستند.
وی گفت: با توجه به صدور مجوز صادرات آخال حبوبات اکنون بندر کنگان با استفاده از ظرفیت لنج‌های سنتی آماده صادرات کالای یاد شده به کشور‌های حوزه خلیج فارس است.
نادری ادامه داد: در حوزه توسعه زیرساخت‌ها نیز پروژه توسعه اسکله کنگان به عنوان یکی از مطالبات جدی بندرنشینان اکنون با روند مناسبی در حال اجرا است.
رئیس بندر و دریانوردی کنگان اضافه کرد: پیش‌بینی شده با اجرای این پروژه، ظرفیت پهلوگیری شناور‌های پنج هزار تنی در بندر کنگان فراهم خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار