۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۷
رئیس اداره ایمنی و آتشنشانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر:

مانور اطفاء حریق و امداد و نجات در بندر خارگ برگزار شد

رئیس اداره ایمنی و آتشنشانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: مانور اطفاء حریق و امداد نجات با مشارکت واحدهای مختلفی از اداره بندر و دریانوردی خارگ و شماری از دستگاه‌های ذی‌ربط در بندر خارگ برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۸۳

مانور اطفاء حریق و امداد و نجات در بندر خارگ برگزار شد

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، ایمان زیارتی‌زاده با اشاره به اجرا مانور اطفاء حریق در خارگ اظهار کرد: مانور اطفاء حریق و امداد و نجات براساس برنامه تقویمی سالانه برگزار شد که در قالب این برنامه بخشی از مانور در بوشهر و بخشی دیگر نیز در بنادر تابعه انجام می‎گیرد.

وی بیان کرد: افزایش توان عملیاتی و علمی نیرو‌ها هدف عمده برگزاری مانور بندر خارگ بود که با توجه به ارزیابی‌های صورت گرفته با موفقیت تمام محقق شد.
 رئیس اداره ایمنی و آتشنشانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: در برگزاری مانور اطفاء حریق و امداد و نجات بیش از ۲۰ نیروی عملیاتی حضور داشتند که علاوه بر اداره بندر و دریانوردی بندر خارگ، شرکت پایانه‌های نفتی خارگ، شهرداری و دریابانی خارگ نیز حضور پررنگ و موثری در مانور داشتند.
وی عنوان کرد: برای چند ماه منتهی به پایان سال نیز مانور‌های متعددی پیش بینی شده که براساس برنامه زمانبندی نسبت به برگزاری آن‌ها اقدام خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار