روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲

راه اندازی خط جدید کشتیرانی از هند و دبی تا شرق آفریقا

خط جدید کشتیرانی بین هند و دبی تا شرق آفریقا در تاریخ ۲۲ نوامبر با ۴ کشتی راه اندازی می‌شود.
کد خبر: ۹۴۲۵۶

راه اندازی خط جدید کشتیرانی از هند و دبی تا شرق آفریقا
به گزارش گروه بین‌الملل مانا به نقل از سایت seatrade؛ این خط کشتیرانی توسط شرکت Sealead راه‌اندازی می‌شود که در آن شرکت‌های OOCL، TS و Sealead مشارکت دارند.

بر اساس این گزارش «هنری اشمیدل» مدیر‌عامل SeaLead در زمینه راه‌اندازی این خط کشتیرانی گفت: تجارت بین هند، امارات و شرق آفریقا به شدت در حال رشد است و خدمات جدید ما گزینه‌های بیشتری را در اختیار مشتریان این کشور‌ها قرار خواهد داد.

راه‌اندازی این خطوط سریع زمان دسترسی کالا از طریق آسیا تا شرق آفریقا را کوتاه خواهد کرد و امکان اتصال سریعتر با خطوط دیگر را نیز دارد.

وی با اشاره به اندازه کشتی‌های مورد استفاده در این خط گفت: دو کشتی توسط شرکت SeaLead و خطوط OOCL و TS هر کدام یک فروند در اختیار این خط کشتیرانی قرار خواهند داد.

وی در پایان گفت: این سرویس بنادر Nhava Sheva و Mundra در هند، Jebel Ali و Khalifa در امارات، Mombasa در کنیا و دارالسلام در تانزانیا را به هم وصل می‌کند.

شایان ذکر است مقر اصلی شرکت SeaLead که مسئول راه‌اندازی این خط کشتیرانی است در سنگاپور واقع شده که در سال ۲۰۱۷ میلادی تاسیس شد و به سرعت رشد کرد؛ به گونه‌ای که در حال حاضر رتبه ۲۲ مؤسسه آلفا‌لاینر را در بین خطوط کشتیرانی کسب کرده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار