۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴
با حضور ضرغامی؛

کشتی تفریحی هشت طبقه «سانی» آغاز به کار کرد

کشتی تفریحی هشت طبقه «سانی» آغاز به کار کرد
فعالیت کشتی هشت طبقه‌ای تفریحی «سانی» در بندرعباس روز پنج‌شنبه با حضور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، مهدی دوستی استاندار هرمزگان و احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی آغاز شد.
کد خبر: ۹۴۲۵۱

به گزارش مانا، استاندار هرمزگان در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران، از استان هرمزگان به عنوان پایتخت گردشگری دریایی کشور نام برد و افزود: وجود تالاب‌ها، جزایر، خورها و سواحل بکر و بی‌نظیر بخشی از مزیت‌های منحصر به فرد هرمزگان در این حوزه است.

مهدی دوستی ادامه داد: اهداف توسعه‌ گردشگری در استان به ویژه در بخش دریایی، به ساختارهای سخت‌افزارهایی نیاز دارد که کشتی‌های تفریحی نمونه‌هایی از این پیش‌نیازها برای عینیت بخشی به ظرفیت‌های مختلف تفریحات دریایی است‌.

وی بیان‌کرد: کشتی‌«سانی» در نوع خودش نخستین کشتی است که امروز در خدمت گردشگری دریایی استان قرار خواهد گرفت و گستره خدمات آن نیز عمدتا در پهنه‌های دریایی استان و جزایر خواهد بود.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه برای این کشتی مقاصد بین‌المللی با کشورهای همسایه نیز پیش‌بینی شده است، گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده امکانات سخت‌افزاری و تسهیلات نرم‌افزاری که به این بخش اضافه شوند شاهد تحول گردشگری استان و گردشگری دریایی ایران خواهیم بود.

«کشتی سانی» یک کشتی بسیار بزرگ تفریحی دارای هشت طبقه است و امکاناتی از قبیل سالن برگزاری همایش و جلسات، اتاق مطالعه، کتاب خانه، سالن سینما، اتاق بازی برای کودکان، کافی شاپ و رستوران دارد.

کشتی سانی ۱۷۶ متر طول، ۲۳ متر عرض و حدود ۴۲۰ تخت دارد که برای تعمیرات در مجتمع کشتی‌سازی بندرعباس پهلو گرفته بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار