۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵

خط دریایی بندرعباس - بوموسی افتتاح شد

خط دریایی بندرعباس - بوموسی افتتاح شد
خط دریایی بندرعباس - بوموسی از صبح امروز با حضور استاندار هرمزگان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۴۲۴۳

به گزارش مانا، خط دریایی بندرعباس - بوموسی صبح امروز با حضور استاندار هرمزگان افتتاح شد.

به گفته مهدی دوستی استاندار هرمزگان، برقراری تردد ایمن و مناسب به هر گوشه از خاک ایران وظیفه ما هست و در این راستا به منظور رشد و پیشرفت جزیره بوموسی لازم بود که ما یک خط دریایی برای انتقال سکنه و علاقمندان و گردشگران برقرار کنیم و امروز اولین خط دریایی در مسیر بندرعباس - بوموسی و بالعکس راه اندازی شد.

وی ظرفیت این خط را 100 مسافر و هفته‌ای دو بار عنوان کرد و بیان داشت: این خط را توسعه خواهیم داد و برنامه‌هایی جهت پیشرفت منطقه و افزایش جمعیت ساکن در بوموسی را داریم که ضروری است تا تنوع در سرویس‌های هوایی و دریایی و بار داشته باشیم.

حمید رضا محمد حسینی مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان نیز در این آیین اظهار کرد: فعلا دو سفر دریایی در طول هفته در این مسیر انجام می‌شود و در صورت استقبال مسافران تعداد سفرها افزایش خواهد یافت.

محمدحسینی ادامه داد: فاصله بین بندر شهید حقانی تا جزیره بوموسی حدود ۱۱۰ مایل دریایی است که به طور متوسط یک شناور مسافری در زمان ۵ تا ۶ ساعت این مسیر را طی می‌کند.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان با اشاره به وجود ظرفیت‌های بالقوه و وجود زیرساخت‌های مناسب گردشگری و تفریحی در استان خاطرنشان کرد: راه‌اندازی این خط مسافری سبب رونق گردشگری و توسعه اقتصادی خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار