۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰

تجلیل از نیرو‌های پروژه تعمیرات اساسی شناور مراد ۳

نیرو‌های پروژه تعمیرات اساسی شناور مراد ۳ در بندر بوشهر در آیینی با حضور مدیرکل و معاون دریایی بنادر و دریانوردی استان بوشهر تجلیل شدند.
کد خبر: ۹۴۰۶۲

تجلیل از نیرو‌های پروژه تعمیرات اساسی شناور مراد ۳

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، محمد شکیبی نسب در این آیین با تجلیل از عوامل پروژه تعمیرات شناور مراد ۳ اظهار کرد: احساس مسئولیت، تعهد و دانش استفاده شده در انجام این پروژه برای رفع یکی از نیاز‌های اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر جای تقدیر و قدردانی دارد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: این پروژه نماد بارزی از کار تیمی و ارزشمند است که امیدواریم همچنان شاهد انجام آن باشیم.

شکیبی نسب ادامه داد: تعمیر اساسی شناور مراد ۳ کمک شایانی جهت افزایش توان تیم عملیات دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر است که منجر به استفاده از این شناور در پروژه لایروبی کانال دسترسی بندر ریگ شده است.

وی افزود: توان و تخصص نیرو‌های اداره کل برای انجام این پروژه بار دیگر نشان داد که با اتکا به توان داخلی مجموعه می‌توان اتفاقات بزرگ و ارزشمندی را رقم زد.

گفتنی است پروژه تعمیر اساسی شناور مراد به طول ۱۴.۵ و عرض ۶.۲۰ متر در مدت یک ماه در اسکه اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اجرا شده است.

در حاشیه این آیین با اهداء لوح تقدیر از نیرو‌های پروژه تعمیرات اساسی شناور یاد شده تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار