۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷

ثبت رسمی اقامت ۷۵ میلیون گردشگر در نوار ساحلی مازندران

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران از ثبت رسمی ۷۵ میلیون نفر گردشگر در اقامتگاه‌های استان مازندران طی شش ماه نخست امسال خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۳۳

ثبت رسمی اقامت ۷۵ میلیون گردشگر در نوار ساحلی مازندران

علی رجبی در گفتگو با خبرنگار مانا با اشاره به ورود چشمگیر گردشگران از سراسر کشور به نوار ساحلی استان مازندران از ابتدای سال جاری گفت: آمار‌های اخذ شده حاکی از افزایش چندین برابری ورود گردشگران به مازندران در مقایسه با سال‌های گذشته است.
دبیر ستاد ساماندهی سواحل استان مازندران، اذعان داشت: بر اساس آمار رسمی اخذ شده از ابتدای امسال تا اول مهر ماه، اقامت ۷۵ میلیون نفر گردشگر در اقامتگاه‌های رسمی استان به ثبت رسیده است.
به گفته وی با توجه به اقامت بخش عمده‌ای از گردشگران در ویلا‌های شخصی، کمپ‌های اقامتی و نیز اقامتگاه‌های غیر مجاز و غیررسمی، می‌توان گفت بیش از ۱۳۰ میلیون گردشگر از ابتدای سال به نوار ساحلی استان مازندران وارد شده اند.
رجبی بیان داشت: این افزایش چندین برابری ورود گردشگران به مازندران در حالی است که تابستان سال گذشته فقط حضور سه میلیون نفر گردشگر در اقامتگاه‌های رسمی استان به ثبت رسیده بود.
این مقام مسئول در استان مازندران یادآور شد: بخش اعظم گردشگران ورودی به استان مازندران در شهرستان‌های ساحلی استقرار یافته‌اند.
دبیر ستاد ساماندهی سواحل استان مازندران یادآور شد: بعد از اتمام تعطیلات تابستانی همچنان شاهد ورود گردشگران به استان مازندران و شهرستان‌های ساحلی نیز هستیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار