۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰

ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در روستا‌های جزیره قشم

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان از اتمام ایجاد زیرساخت گردشگری در روستا‌های ساحلی قشم از ابتدای سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۲۷

ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در روستا‌های جزیره قشم

سهراب بناوند در گفتگو با خبرنگار مانا با اشاره به اینکه جزیره قشم یکی از قطب‌های اصلی گردشگری استان محسوب می‌شود و هر ساله گردشگران زیادی به ویژه در نیمه دوم سال به این جزیره سفر می‌کنند از ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در روستا‌های ساحلی این جزیره خبر داد.
مدیر کل اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان هرمزگان با اشاره به اتمام ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در روستا سلخ گفت: این پروژه شامل تکمیل مسیر گردشگری بوده که طی آن مسیر پیاده روی ساحلی به طول ۲۰۰ متر ایجاد شده است.
به گفته این مقام مسئول در استان هرمزگان، اعتبار ایجاد زیرساخت گردشگری روستای سلخ مبلغ دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است که از محل اعتبارات استانی پرداخت‌شده است.
وی در ادامه همچنین از پایان عملیات ایجاد زیرساخت گردشگری روستای طبل نیز خبر داد و بیان داشت: این عملیات برای تکمیل پارک گردشگری روستای طبل انجام شده و سایه‌بانی به طول ۱۴ متر در این پارک ایجاد شده است.
مدیرکل اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان هرمزگان اظهار داشت: اعتبار ایجاد زیرساخت گردشگری روستای طبل مبلغ سه میلیارد ریال است که از محل اعتبارات استانی پرداخت شده است.
لازم به ذکر است روستای طبل جزیره قشم به دلیل هم‌جواری با جنگل‌های حرا در قشم، جلوه‌ای زیبا و منحصربه‌فرد به این منطقه بخشیده است. همچنین دره تندیس‌ها در جنوب این روستا از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری روستای طبل و جزیره قشم محسوب می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار