۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶
فرمانده مرزبانی فراجا:

اجرای موفق رزمایش «دریایی منطقه‌ای محمد رسول الله (ص)» در خلیج‌فارس بوشهر

رزمایش «دریایی منطقه‌ای محمد رسول الله (ص)» در خلیج‌فارس با سلاح‌های سبک، سنگین و نیمه سنگین با همکاری نیرو‌های مسلح و با حضور فرمانده مرزبانی فراجا در سواحل بوشهر با موفقیت برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۰۸

اجرای موفق رزمایش «دریایی منطقه‌ای محمد رسول الله (ص)» در خلیج‌فارس بوشهر

 

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، رزمایش محمد رسول الله استان‌های جنوبی کشور با حضور فرمانده مرزبانی فراجا و با محوریت مرزبانی استان بوشهر، با رمز یا مهدی  در ساحل نیلگون خلیج فارس برگزار شد.

سردار احمد علی گودرزی با بیان اینکه رزمایش مرزبانی منطقه‌ای محمد رسول الله (ص) در راستای ارتقا توان رزم و کسب مهارت‌های عملیاتی دریایی و هماهنگی بین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برگزار شده است، اظهار داشت: در این رزمایش تجهیزات مختلف راهداری، سیستم‌های الکترونیکی، اپتیکی، پهپادی، هواپیما بدون سرنشین سپاه پاسداران، تبادل عملیاتی، تاکتیکی و اشراف اطلاعاتی بر حریف اجرا شد.

فرمانده مرزبانی فراجا استفاده از از سامانه‌های حس‌گر پیشرفته را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: این پایش تصویری با حس‌گر‌ها بر اساس و به تناسب تهدیدات اکنون در مرز‌های درگیر کشور به‌صورت پایلوت در دست اجرا است که این حس‌گر‌ها می‌تواند سطح هوشیاری مرزبانان را افزایش دهد.

وی اضافه کرد: رزمایش دریایی منطقه‌ای محمد رسول الله (ص) با سلاح‌های سبک، سنگین و نیمه سنگین با همکاری نیرو‌های مسلح با موفقیت برگزار شد و پایان یافت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار