۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۸

نجات جان جوان ۲۱ساله در محدوده آب‌های جزیره کیش

مدیر اداره بنادر و دریانوردی کیش از نجات جان یک جوان ۲۱ ساله در آب‌های جزیره کیش خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۸۲

نجات جان جوان ۲۱ساله در محدوده آب‌های جزیره کیش

به گزارش مانا به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان "مهدی امامدادی" در خصوص جزئیات این عملیات نجات اعلام کرد: حوالی ساعت ۱۸:۳۵ دقیقه روز گذشته ۲۸ شهریور ماه اطلاعاتی مبنی بر ایجاد شرایط اضطرار برای جوان ۲۱ساله از سوی یک فروند لندینگ کرافت متردد در مسیر آب‌های ساحلی شمال جزیره کیش دریافت شد.

وی افزود: بلافاصله ناجی ۱۶ به محل اعزام و با استفاده از توان عملیاتی و تجهیزات نجات مبادرت به نجات فرد مضطر نموده و آن را به بندر تجاری کیش منتقل کردند.

امامدادی حال عمومی نجات یافته را خوب توصیف کرد و گفت: فرد نجات یافته جهت انجام اقدامات مراقبتی و پزشکی از طریق اورژانس به بیمارستان کیش منتقل شد.

امامدادی رعایت نکردن الزامات ایمنی و عدم آشنایی با مخاطرات دریایی و همچنین شنا کردن در ساعتی که دریا مواج بوده را علت این حادثه عنوان کرد.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی کیش با بیان اینکه لازمه استفاده و لذت بردن از تفریحات آبی آشنایی اولیه با فنون شنا و رعایت الزامات ایمنی دریایی است، تاکید کرد: کیشوندان و گردشگران ضمن استفاده از سواحل و پلاژ‌های مُجازی که نجات غریق در آن اماکن مستقر است از شنا کردن در روز‌های توفانی و سواحلی که شنا در آن ممنوع اعلام  شده جداً خودداری کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار