۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه:

۷۵۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در خلیج فارس کشف شد

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: در یک اقدام اطلاعاتی مشترک به همت سربازان گمنام امام زمان (عج)، اداره اطلاعات بوشهر و منطقه دوم نیروی دریایی سپاه ۷۵۷ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شناور خارجی در خلیج‌فارس کشف شد.
کد خبر: ۹۳۸۱۵

۷۵۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در خلیج فارس کشف شد

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، سردار رمضان زیراهی با اشاره به کشف سوخت قاچاق در خلیج‌فارس اظهار داشت: با هدف مبارزه با پدیدۀ قاچاق در دریا به ویژه قاچاق سوخت سازمان یافته که یکی از اولویت‌های نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمایت از تولید ملی و پویایی اقتصاد است، در یک اقدام اطلاعاتی مشترک به همت سربازان گمنام امام زمان (عج) اداره اطلاعات استان بوشهر و منطقه دوم نیروی دریایی سپاه ۷۵۷ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شناور خارجی کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: این شناور قصد داشت محموله سوخت را به کشور‌های دیگر حمل کند و تحویل دهد که در ۶۰ مایلی سواحل کشور توقیف شد و هفت  خدمه آن که خارجی هستند، دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه افزود: ارزش سوخت توقیفی که از نوع گازوئیل است ۲۲۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار زیراهی گفت: از ابتدای امسال تاکنون یک میلیون و ۵۵۵ هزار لیتر گازوئیل به ارزش ۴۰۰ میلیارد ریال توقیف شده و ۲۴ قاچاقچی دستگیر و تحویل مقام قضایی شده‌اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار