۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱

افزایش چشمگیر ترافیک کالا‌های صادراتی از مسیر دریایی بندر خرمشهر به عراق

افزایش چشمگیر ترافیک کالا‌های صادراتی از مسیر دریایی بندر خرمشهر به عراق
مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر از افزایش چشمگیر بار ترافیکی کالا‌های صادراتی از مسیر دریایی بندر خرمشهر به کشور عراق خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۹۸

به گزارش مانا، نوراله اسعدی ضمن اعلام این خبر تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن به اربعین حسینی و به دلیل ظرفیت محدود گمرکات عراق در پذیرش همزمان کالا‌های تجاری و زوار و توقف صادرات از برخی مرزهای زمینی شاهد افزایش چشمگیر حجم مبادلات و ترافیک کالا های صادراتی از مسیر دریایی بندر خرمشهر به  کشور عراق هستیم.

وی اظهار داشت: با وجود زیر ساخت های مناسب و  مجهز بودن به امکانات مدرن تخلیه و بارگیری  در بندر خرمشهر  در ایام اربعین سالار و سرور شهیدان  صاحبان کالاها و کامیون های صادراتی می توانند از مسیر دریایی بندر خرمشهر  کالاهای خود را صادر کنند و این بندر آمادگی ارائه هرگونه خدمات به صاحبان کالا را دارد .

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر در ادامه با اشاره به مزایای خاص بندر خرمشهر به دلیل واقع شدن در منطقه آزاد اروند گفت:  امیدواریم استمرار  صادرات کالاهای تجاری از مسیر دریایی بندر خرمشهر به کشورهای حاشیه خلیج فارس  ادامه داشته باشد که باعث توسعه  و رونق روز افزون فعالیت بندر خرمشهر می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار