۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶
همزمان با هفته دولت؛

عملیات اجرایی پروژه تعمیرات اساسی پایانه مسافری جزیره خارگ آغاز شد

همزمان با هفته دولت عملیات اجرایی پروژه تعمیرات اساسی محوطه و ساختمان پایانه مسافری بندر خارگ با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال آغاز شد.
کد خبر: ۹۳۷۲۲

عملیات اجرایی پروژه تعمیرات اساسی پایانه مسافری جزیره خارگ آغاز شد

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه تعمیرات اساسی محوطه و ساختمان پایانه مسافری بندر خارگ اظهار کرد: در راستای تکریم و ارتقاء خدمات به مسافرین متردد در پایانه مسافری مروارید بندر خارگ، همزمان با هفته دولت پروژه تعمیرات اساسی محوطه و ساختمان این پایانه مسافربری خارگ با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال آغاز شد.

محمد شکیبی نسب گفت: این تعمیرات شامل محوطه سازی ورودی و اسکله، اجرای پارکینگ، ترمیم نرده محوطه اسکله و نصب پله اسکله و حلقه نجات و … است که ظرف مدت ۹ ماه اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: مسافرت‌های دریایی از دیرباز در جزیره زیبای خارگ جریان داشته است که اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر نیز بر اساس وظایف حاکمیتی خود در آب‌های استان بوشهر راهبری پایانه مسافری بنادر بوشهر را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: در حال حاضر مسافرت‌های دریایی بین بندر بوشهر و جزیره خارگ و همچنین بندر گناوه به صورت روزانه با جابجایی بیش از هزار مسافر انجام می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار