۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴
در هفته دولت؛

دستگاه ایکس‌ری بندر خارگ به بهره‌برداری رسید

همزمان با ششمین روز از هفته دولت در آئینی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی دستگاه ایکس‌ری پایانه مسافربری جزیرۀ خارگ (واقع در آب‌های خلیج فارس) با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۳۷۲۰

دستگاه ایکس‌ری بندر خارگ به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در این آیین اظهار داشت: با بهره برداری از این دستگاه ضریب امنیت کالا و مسافر افزایش می یابد که این روند نقش بسزایی در تسهیل ورود و خروج مسافر و کالا به این بندر خواهد داشت.

محمد شکیبی نسب بیان کرد: جزیره خارگ به عنوان مرکز ثقل انرژی و اقتصاد مقاومتی ایران اسلامی به شمار می رود و دارای اهمیت بسیار بالایی برای سازمان بنادر و دریانوردی است.

وی تصریح کرد: افزایش امنیت مسافران و همچنین بنادر استان بوشهر در اولویت پروژه‌های فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر است که در این راستا تاکنون در تجهیز حوزه امنیتی در پایانه‌های مسافری استان بوشهر اقدامات ارزشمندی صورت گرفته است.
 
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: در حوزه تردد دریایی اکنون شمار قابل توجهی کشتی مسافربری داوطلب فعالیت در خط کشتیرانی بوشهر - دوحه هستند که این نشان از ظرفیت مطلوب بوشهر در مبحث میزبانی قطری‌ها از جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال است.
 
شکیبی نسب اظهار کرد: در این زمینه در بندر بوشهر پروژه‌های قابل توجهی اجرایی شده تا این استان میزبانی شایسته برای میزبانی از مسافران جام جهانی باشد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار