۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی:

پروژه لایروبی بندر ریگ نماد عینی دولت مردمی و قوی است

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه وزیر راه و شهرسازی توجه ویژه‌ای به پروژه‌های بنادر استان بوشهر دارند گفت: پروژه لایروبی بندر ریگ نماد عینی دولت مردمی و قوی است.
کد خبر: ۹۳۷۰۲

پروژه لایروبی بندر ریگ نماد عینی دولت مردمی و قوی است

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، علی اکبر صفایی در آیین آغاز عملیات اجرایی لایروبی کانال دسترسی بندر ریگ اظهار داشت: بحث دولت مردمی و ایران قوی اصلی است که همگان آن را دنبال می‌کنند و پروژه بندر ریگ یکی از مصادیق آشکار آن است.

وی ادامه داد: پروژه لایروبی کانال دسترسی بندر ریگ در هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی مقرر شد که موج شکن و سایر پروژه‌های تکمیلی آن نیز محقق شود‌.

معاون وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: این روند برای گناوه و دیلم به عنوان سایر بنادر شمالی استان بوشهر نیز پیش خواهد رفت.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی تصریح کرد: رئیس جمهور نیز در سفر به استان بوشهر تاکید‌های ویژه‌ای روی پروژه‌های بنادر استان بوشهر داشتند که در این راستا پروژه‌های ارزشمندی برای استان تعریف شده است.

صفایی یادآور شد: در نشست‌های هیئت دولت نیز نسبت به اجرای پروژه‌های حائز اهمیت برای مردم اهتمام جدی وجود دارد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی نیز با گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: مزین شدن هفته دولت به نام شهیدان رجایی و باهنر به این خاطر است تا دولتمردان از این دو شهید به عنوان نماد خدمت به مردم، الگو بگیرند.

عبدالکریم جمیری افزود: پروژۀ لایروبی کانال دسترسی بندر ریگ در سنوات قبل باید اجرا می‌شد ولی این مهم با وجود تلاش‌های انجام شده محقق نشد. 

وی ادامه داد: با تأخیرهای صورت گرفته در پروژه طی سنوات قبل انتظار داریم در راستای توسعه اقتصادی شمال استان و به ویژه بندر ریگ پروژه لایروبی کانال دسترسی این بندر با سرعت و شتای مناسب پیش برود.

امام جمعه بندر ریگ نیز گفت: این بندر نامش به بلندای تاریخ است که نامش با دریا و دریانوردی گره‌خورده است.

سید عنایت هاشمی منش افزود: بندر ریگ تاریخی باشکوه در عرصه مبارزه با استعمار است و در هشت سال دفاع مقدس نیز اولین شهید شهرستان گناوه از بندر ریگ بوده است.

وی ادامه داد: پروژه لایروبی کانال دسترسی بندر ریگ پروژه‌ای ارزشمند است که انتظار داریم در کمترین زمان ممکن افتتاح شود و همچنین بازوی بندر نیز به عنوان یکی از مطالبات جدی ساحل‌نشینان هر چه زودتر عملیاتی شود.

معاون عمرانی استاندار بوشهر نیز گفت: از مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و سایر همکاران وی انتظار داریم با تداوم نگاه ویژه خود به استان زمینه اجرا پروژه‌های متعددی در بنادر این استان فراهم کنند.

محمد هادی رستمیان افزود: افزایش عمق کانال دسترسی بندر ریگ مطالبه دیرینه و جدی مردم بندر ریگ است که باید با همت مجموعه سازمان و بنادر و دریانوردی در موعد مقرر اجرایی می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار