۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۴
فرمانده مرزبانی استان بوشهر:

۴۳۹ میلیارد تومان انواع کالای قاچاق در مرز‌های دریایی بوشهر کشف شد

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشفیات کالای قاچاق در مرز‌های دریایی خلیج فارس و سواحل استان بوشهر به میزان ۴۳۹ میلیارد تومان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۲۵

۴۳۹ میلیارد تومان انواع کالای قاچاق در مرز‌های دریایی بوشهر کشف شد

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، سرهنگ یدالله شرفی در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به امنیت پایدار در خلیج فارس به کشفیات مواد مخدر در پنج ماه نخست امسال پرداخت و اظهار داشت: در این مدت ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر توسط نیرو‌های مرزبانی استان بوشهر کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۲۵ درصد افزایش یافته است.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشفیات کالای قاچاق در مرز‌های دریایی خلیج فارس و سواحل استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در پنج ماه امسال ۴۳۹ میلیارد تومان انواع کالای قاچاق در مرز‌های دریایی خلیج فارس و سواحل استان بوشهر کشف شده که برابر با کشفیات پنج ماه سال ۱۴۰۰ است.

شرفی با اشاره به کشف ۴۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در این استان خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۴۰۰ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق در مرز دریایی خلیج فارس و سواحل استان بوشهر کشف شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰۰ درصد افزایش دارد.
وی از توقیف ۱۵۸ شناور متخلف در خلیج فارس خبر داد و بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی رزمایش دریایی در هفته فراجا با حضور فرمانده مرزبانی کل کشور و با همکاری استان‌های خوزستان و هرمزگان در کانال دسترسی بندر بوشهر با مشارکت نیروی دریایی سپاه، بنادر و دریانوردی، شیلات و شرکت‌های تابعه برگزار می‌شود و قدرت و توان مرزبانی به نمایش گذاشته می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار