۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹

شناور خدماتی مراد ۳ در بندر بوشهر تعمیر اساسی شد

معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از پایان پروژه تعمیر اساسی شناور خدماتی مراد ۳ توسط متخصصان این اداره کل خبر دارد.
کد خبر: ۹۳۵۹۷

شناور خدماتی مراد ۳ در بندر بوشهر تعمیر اساسی شد

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، علیرضا نوبرانی با اشاره به تعمیر شناور خدماتی در بندر بوشهر اظهار کرد: شناور مراد ۳ از نیاز‌های اصلی و  مهم برای اجرای پروژه لایروبی کانال دسترسی بنادر استان بوشهر است که با توجه به پروژه لایروبی بندر ریگ باید در کمترین زمان ممکن آماده فعالیت می‌شد.

وی بیان کرد: متخصصان این اداره کل با انجام کار شبانه روزی موفق به انجام پروژه تعمیر اساسی شناور مراد ۳ ظرف مدت ۳۰ روز شدند.
نوبرانی ادامه داد: در قالب تعمیر اساسی شناور یاد شده نسبت به نصب و راه اندازی موتورها، تعمیرات برقی و نصب تابلو‌های برق با اعتباری نزدیک به ۱۰ میلیارد ریال اقدام شد.
معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: شناور خدماتی مراد ۳ با طول ۱۵ متر و وزن تقریبی ۶۰ تن اکنون در آب‌های بندر ریگ مستقر شده تا بتواند پروژه مهم لایروبی بندر ریگ را پشتیبانی کند.
نوبرانی ادامه داد: پروژه تعمیر اساسی شناور مراد ۳ نمادی بارز از تکیه به توان و ظرفیت متخصصان بومی است که با پشتکار و سرعت عملی قابل توجه توانستند توانایی‌های خود را برای تعمیر اساسی شناور‌ها به اثبات برسانند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار