۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰
مدیرکل بنادر استان بوشهر:

رویه ترانزیت خارجی در بندر گناوه برقرار شد

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی این اداره کل و ستاد حوزه نظارت گمرکات استان بوشهر رویه ترانزیت خارجی در بندر گناوه برقرار شد.
کد خبر: ۹۳۴۸۴

رویه ترانزیت خارجی در بندر گناوه برقرار شد

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، محمد شکیبی نسب رونق تجارت در بندر گناوه را مورد اشاره قرار داد و با اشاره به ایجاد رویه ترانزیت خارجی در بندر گناوه اظهار داشت: برقراری رویه ترانزیت خارجی در بندر گناوه فرصتی ارزشمند برای رونق اقتصادی و ایجاد فرصت‎های متعدد اشتغالزایی در این بندر است.
وی بیان کرد: افزایش مبادلات تجاری بندر گناوه با کشور‌های حوزه خلیج فارس، امکان جذب بیشتر صاحبان کالا و همچنین افزایش حجم تخلیه و بارگیری از دیگر مزیت‌های برقراری رویه ترانزیت خارجی در بندر گناوه محسوب می‌شود.
شکیبی نسب ادامه داد: با توجه به ظرفیت بالای بندر گناوه این بندر در کنار سایر بنادر استان بوشهر مورد توجه ویژه سازمان بنادر است.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اظهار کرد: برقراری رویه ترانزیت خارجی همگام با آغاز اجرای طرح‌های جامع و توسعه‌ای در بندر گناوه نویدبخش آینده‌ای درخشان برای این بندر است که باید از این ظرفیت‌ها نهایت استفاده صورت گیرد.
شکیبی نسب با اشاره به اهمیت برقراری رویه ترانزیت خارجی در بندر گناوه ادامه داد: در این راستا از همراهی و تلاش‌های مؤثر ستاد حوزه نظارت گمرکات استان، اداره بندر و دریانوردی گناوه و اداره کل گمرک گناوه برای برقراری رویه ترانزیت خارجی کمال قدردانی را داریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار