۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر:

اداره‌های فاوا و حراست بنادر و دریانوردی استان بوشهر تجهیز می‌شود

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در بازدید از اداره‌های فاوا و حراست این اداره کل و قدردانی از فعالیت این مجموعه‌ها گفت: تصمیم‌های خوبی در راستای تجهیز، رفع نیاز‌ها و کمبود‌های این دو مجموعه گرفته شده است.
کد خبر: ۹۳۳۸۸

اداره‌های فاوا و حراست بنادر و دریانوردی استان بوشهر تجهیز می‌شود

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، محمد شکیبی نسب در بازدید از اداره‌های فاوا و حراست این اداره کل اظهار کرد: بخش قابل توجهی از تلاش‌ها و خدمات اداره کل بنادر در سایه فعالیت‌های شبانه روزی مراکز حراست و فاوا است که باید قدردان آن باشیم.

وی بیان کرد: این دو مجموعه با نقشی انکارناپذیر به عنوان یک نبض تپنده در هر مجموعه محسوب می‏‌شود که تلاش سایر مجموعه‌ها نیز در سایه پویایی و تلاش آنها محقق می‌شود.
شکیبی نسب اظهار کرد: در نشستی که در هفته گذشته به مناسبت روزهای فاوا و حراست در اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر برگزار شد تصمیم های خوبی در راستای رفع نیازها و کمبودهای این دو مجموعه گرفته شده است.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: با توجه به اینکه امنیت و تکنولوژی های روز و پیشرفته حرف اول را در هر مجموعه می زنند بدون شک ناگزیر به توجه ویژه به مجموعه حراست و فاوا برای پیشبرد برنامه های فرارو هستیم.
شکیبی نسب افزود: اداره حراست به واسطه نقش سترگی که در تأمین امنیت پایدار و دارایی‌های سازمانی دارد باید با نگاهی ویژه و اولویت دار به ان وجود داشته باشد.
وی افزود: در این راستا امید است همکاران ساعی و سخت کوش مان در ادارات حراست و فاوا بتوانند همچون همیشه بازویی توانمند برای پیشبرد اهداف اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در ارائه خدمت شایسته و مطلوب به جامعه هدف باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار