۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹

نوبت ساخت پل خلیج فارس فرارسیده است

نوبت ساخت پل خلیج فارس فرارسیده است
با امضای تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان منطقه آزاد قشم و شهرداری لافت، پروانه کسب برای واحد‌های تجاری شهر لافت، بدون نیاز به حضور در قشم، صادر خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۳۵۲

به گزارش مانا به نقل از خبرگزاری فارس ، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم عصر چهارشنبه در جلسه امضای دو تفاهم‌نامه همکاری شهرداری لافت با سازمان منطقه آزاد قشم بیان کرد: امیدواریم با عقد این تفاهم‌نامه، شاهد افزایش رضایت عمومی و کاهش مراجعات به شهر قشم در راستای تسهیل امور کاری مردم باشیم.

افشار فتح‌الهی اظهار داشت: مردم باید حسن این تفاهم‌نامه را لمس کنند و از اجرای آن رضایت داشته باشند تا بتوان بخشی از اهداف دولت مردمی را در قشم به نظارت نشست.

وی ادامه داد: این اقدام در راستای تسهیل امورات مردم انجام شده و مردم باید از خدمات گرفته‌شده از سوی شهرداری لافت راضی باشند.

نوبت ساخت پل خلیج فارس فرارسیده است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در بخش دیگری از سخنان خود گفت: پس از کلنگ‌زنی و آغاز دو پروژه بزرگ دوبانده کردن مسیر قشم به سوزا تا فرودگاه و درگهان به لافت، هم‌اینک نوبت ساخت پل خلیج فارس فرارسیده است.

وی ادامه داد: این پل که احداث آن از سال 91 متوقف مانده، با پیگیری های انجام شده در هفته های آتی دوباره در مسیر کار قرار خواهد گرفت و ساخت آن آغاز می شود.

فتح‌الهی تشریح کرد: هم‌اکنون آخرین گره‌های احداث این پروژه که بنادر پهل به شهر لافت را متصل می کند، در حال بازشدن است و به زودی استارت این اَبَرپروژه زده‌خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کلنگ‌زنی احداث مسکن جوانان در روستای باسعیدوی قشم گفت: شهرداری لافت نیز باید هر چه زودتر جانمایی لازم برای اجرای این پروژه را انجام دهد تا بتوانیم این پروژه ملی را در این شهر پیاده سازی کنیم.

به گزارش فارس، در این مراسم، علاوه بر عقد قرارداد صدور مجوزها و پروانه های کسب، کمپ پارک لافت نیز به منظور بهره‌وری بهتر در اختیار شهرداری لافت قرار گرفت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار