۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷
مدیرکل بنادر استان بوشهر:

۹ خدمه موتور لنج باری از خطر مرگ نجات یافتند

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهرگفت: ۹ خدمه موتور لنج باری که در مسیر آبادان- بوشهر در حال تردد بود از خطر مرگ در آب‌های خلیج فارس نجات پیدا کردند.
کد خبر: ۹۳۲۳۷

۹ خدمه موتور لنج باری از خطر مرگ نجات یافتند

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، محمد شکیبی نسب با اشاره به اعزام شناور ناجی برای کمک‌رسانی به شناور حادثه دیده در خلیج فارس  اظهار داشت: با اعلام اضطرار موتور لنج حادثه دیده به مرکز فرعی جستجو و نجات دریایی خارگ مبنی بر آبگرفتگی شدید و احتمال غرق، بلافاصله هماهنگی‌های لازم انجام و شناور ناجی ۹جهت امداد رسانی به محل وقوع حادثه اعزام شد.

شکیبی نسب عنوان کرد: با رسیدن شناور ناجی ۹ به موقعیت اعلام شده و تحویل پمپ تخلیه اضطراری به شناور، در کوتاه ترین زمان ممکن عملیات تخلیه آب انجام شد و آبگرفتگی شناور تحت کنترل در آمد.

وی بیان کرد: با ایمن شدن وضعیت موتور لنج مضطر و رفع کامل خطر، با اعلام فرمانده موتور لنج مبنی بر عدم نیاز به حضور شناور ناجی، ناجی ۹ به سمت پایگاهش در جزیره خارگ برگشت و موتور لنج نیز به سمت مقصد بندر بوشهرحرکت کرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تاکید کرد: انتظار است فعالان عرصه دریا و دریانوری پیش از ترددهای دریایی با اطلاع کامل از وضعیت دریا از مطلوب بودن شرایط و انجام تردد ایمن تردد دریایی اطمینان حاصل کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار