۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۳
استاندار بوشهر:

مطالعات مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی استان بوشهر به‌روزرسانی می‌شود

استاندار بوشهر از به‌روزرسانی طرح تدقیق مطالعات مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی استان خبر داد و گفت: این طرح با سه رویکرد حفاظت، توسعه و یکپارچگی به‌روزرسانی، تدوین و تصویب می‌شود.
کد خبر: ۹۳۱۸۸

مطالعات مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی استان بوشهر به‌روزرسانی می‌شود

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، احمد محمدی‌زاده در نشست برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر با گرامیداشت هفته قوه قضاییه خدمات دستگاه قضا را مورد ستایش قرار داد و اظهار داشت: قوه قضایی عهده‌دار مسئولیت مهم و بزرگ در تحقق عدالت در جامعه است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید چمران بر الگوپذیری مدیران از این شهید والای مقام تأکید کرد و افزود: اخلاص، از خودگذشتگی، مجاهدت و رشادت شهید چمران سرمشق و الگو است که باید از این فرهنگ در عرصه مدیریتی استفاده شود.

استاندار بوشهر با اشاره به اجرای طرح تدقیق مطالعات مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی استان بوشهر تصریح کرد: این طرح در چهار محور و سه رویکرد حفاظت، توسعه و یکپارچگی به‌روزرسانی و تدوین می‌شود.

محمدی‌زاده ارتباط مناسب فعالیت‌ها و کاربری‌های انسان با فضای منطقه ساحلی را از جمله محورهای طرح تدقیق مطالعات مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی استان بوشهر دانست و خاطر نشان کرد: هماهنگی بهره‌برداری با تولید منابع، فعالیت‌های انسانی با یکدیگر، پیشگیری و مدیریت مخاطرات محیطی از دیگر محورهای طرح یاد شده است.

وی به‌روزرسانی، تدقیق مطالعات مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: مناطق ساحلی از اهمیت اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و نظامی بالایی برخوردار است که با تصویب طرح تدقیق مطالعات مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی طرح‌های لازم اجرایی می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار