۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
استاندار بوشهر:

بزرگترین شهرک شیلات پرورش آبزیان در استان بوشهر وارد مدار بهره‌برداری شد

استاندار بوشهر از وارد مدار شدن بزرگترین مرکز پرورش آبزیان برای تولید میگو پرورشی در شهرک شیلات رود شور بندر ریگ شهرستان گناوه خبر داد و گفت: این طرح در زمینی به مساحت ۱۵۰ هکتار وارد مدار بهره برداری شد.
کد خبر: ۹۳۱۸۷

بزرگترین شهرک شیلات پرورش آبزیان در استان بوشهر وارد مدار بهره‌برداری شد

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، احمد محمدی‌زاده با اشاره به اینکه توسعه طرح‌های پرورش میگو یکی از اولویت‌های استان است اظهار داشت: شهرک شیلات رود شور شهرستان گناوه یکی از طرح‌های مهم توسعه آبزی پروری است که بهره‌برداری از آن گام بزرگی در پیشرفت و رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی در پی دارد.

وی مساحت شهرک شیلات رود شور گناوه را بیش از سه هزار هکتار دانست و بیان کرد: در مرحله نخست از ۱۵۰ هکتار اراضی این شهرک برای پرورش میگو به روش نوین بهره‌برداری شد.

وی با تأکید بر توسعه زیرساخت‌های شهرک شیلات رود شور گناوه تصریح کرد: امید می‌رود با توسعه زیرساخت‌ها و تأمین اعتبار از تمام مزارع پرورش میگو شهرک شیلات رود شور بندر ریگ گناوه بهره‌برداری شود.

استاندار بوشهر توجه به اقتصاد دریا پایه را یکی از اولویت‌های استان در امر سرمایه‌گذاری دانست و خاطر نشان کرد: اقتصاد دریا محور به ویژه در زمینه پرورش آبزیان از اساسی‌ترین اولویت‌های سرمایه‌گذاری در استان است که تحقق این مهم نقش تاثیرگذاری در اشتغال و معیشت مردم منطقه دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار