۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
مدیر کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر:

۲۸۱ دستگاه خودروی سواری متروکه قاچاق در انبار‌های گمرک بوشهر توقیف است

مدیر کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر گفت: ۲۸۱ خودرو سواری و ۹۴ ماشین‌آلات راهسازی متروکه و قاچاق در انبار‌های گمرک و اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر توقیف است.
کد خبر: ۹۳۱۸۶

۲۸۱ دستگاه خودروی سواری متروکه قاچاق در انبار‌های گمرک بوشهر توقیف است

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر،  رحیم بهادری با اشاره به اینکه ۳۷۵ خودرو و ماشین‌آلات راهسازی در انبار‌های گمرک و اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر توقیف است اظهار داشت: ۹۴ دستگاه راهسازی به ارزش یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در انبار‌های گمرک و اداره کل بنادر و دریانوردی استان توقیف است.

وی با بیان اینکه این ماشین‌آلات و خودرو‌ها از سال ۱۳۹۲ در انبار‌ها توقیف شده است گفت: این خودرو‌ها هنوز موفق به ترخیص آن‌ها نشده‌ایم.

مدیر کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر افزود: ۲۸۱ دستگاه خودروی سواری متروکه قاچاق در انبار‌ها از سال ۱۳۹۲ به دلیل نداشتن مجوز قانونی توقیف شده‌اند.

بهادری گفت: برای ۱۲۰ دستگاه خودرو از سوی محاکم قضایی هنوز رای صادر نشده و برای بقیه خودرو‌ها هم اگر رای صادر شده به سبب نداشتن مجوز قانونی واردات، هنوز ترخیص نشده‌اند.

وی بیان کرد: ارزش هر یک از این خودرو‌ها از کارکرده تا صفر از چهار میلیارد تومان تا ۱۲ میلیارد تومان و در مجموع یک هزار و ۲۰۰ تا یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان دارای ارزش است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار