به گزارش گروه بینالملل مانا؛ این شرکت بیمه فرانسوی ضمن قبول مسئولیت پرداخت خسارت یادآور شد: تسویه این مطالبات سالها طول خواهد کشید.
"Sylvain Gauden" مدیر ارشد بیمه اتکایی SCOR افزود: این شرکت در حال بررسی ابعاد حادثه است و باید دید که طرفهای درگیر مانند مالک کشتی، اجاره دهنده، صاحب کالا و مدیریت کانال سوئز چه درخواستی را در شکایات مربوط به اخذ خسارت از بیمه مطرح کردهاند.
با این حال این شرکت بیمه اتکایی SCOR فرانسه ضمن تقبل پرداخت خسارت به مالک کشتی Ever Given تمامی موارد مربوط به هزینه عملیات نجات و خسارت مشتریان از محل تأخیر کشتی و همچنین شکایت مربوط به مدیریت کانال سوئز را مورد بررسی قرار داده و باید دید چگونه میتواند در پرداخت این مبلغ افراد ذینفع را راضی کند.