۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹

احداث مرکز فرعی جستجو و نجات دریایی (MRCC) زرآباد جلوتر از برنامه زمانبندی

سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: احداث ساختمان مرکز فرعی جستجو و نجات دریایی زرآباد در سواحل غرب استان با پیشرفت فیزیکی ۱۱.۵ درصد جلوتر از برنامه زمانبندی در حال اجرا است.
کد خبر: ۹۳۰۹۱

 

احداث مرکز فرعی جستجو و نجات دریایی (MRCC) زرآباد جلوتر از برنامه زمانبندی

به گزارش مانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، ناصر روانبخش سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: پروژه احداث ساختمان مرکز فرعی جستجو و نجات دریایی (MRCC) زرآباد با هدف ارتقاء ایمنی دریانوردی، جلوگیری از بروز حوادث احتمالی و ایجاد بستر مناسب جهت ارائه کیفیت خدمات جستجو و نجات دریایی، در نوار ساحلی غرب استان در حال احداث است.
وی با اشاره به کثرت تردد ناوگان دریایی و خصوصاً شناور‌های صیادی در خط ساحلی غرب استان افزود: ضرورت ارتقاء ایمنی دریایی در سواحل غربی استان سیستان و بلوچستان موجب شد، اداره کل بنادر و دریانوردی بر اساس وظایف حاکمیتی و الزامات کنوانسیون‌های بین‌المللی، پروژه احداث ساختمان جستجو و نجات دریایی را در دستور کار قرار دهد.
سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان؛ مقابله با آلودگی آب دریا، کمک‌های پزشکی و اقدامات امدادی در نوار ساحلی غرب استان را از دیگر اهداف این پروژه عنوان کرد.
وی با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه با اعتبار ۲۲۰ میلیارد ریال در بهمن ماه ۱۴۰۰ آغاز شد اظهار کرد: علی‌رغم دوری محل اجرای این مرکز از شهر چابهار، این پروژه با پیشرفت قابل توجهی در حال انجام و در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی ۱۱.۵ درصدی، جلوتر از برنامه زمانبندی اعلام شده می‌باشد.
وی ابراز امیدواری کرد: این پروژه تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.
احداث مرکز فرعی جستجو و نجات دریایی (MRCC) زرآباد جلوتر از برنامه زمانبندی

ارسال نظرات
آخرین اخبار