۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱

قوه قضاییه پیگیر لایروبی بندر آستارا است

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان گفت: قوه قضاییه پیگیر لایروبی بندر آستارا است و برکات توسعه این بندر که یک بندر ملی است نه شهرستانی شامل کل کشور خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۰۲۴

قوه قضاییه پیگیر لایروبی بندر آستارا است


به گزارش مانا، سید مهدی فلاح میری در جریان بازدید سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه به دنبال پیگیری بازدید های ریاست کل دادگستری کشور و بررسی مصوبات مشکلات بنادر، لازم بود که به صورت حضوری در بندر آستارا حضور پیدا کنیم تا از نزدیک شاهد مشکلات این بندر و رفع آن باشیم.

وی با بیان اینکه متاسفانه با گذشت ۱۳ سال سازمان بنادر و دریانوردی در وظایف خود تعلل داشته و به وظایف خود بر اساس وظایف محوله عمل نکرده است اظهار کرد: مقرر شد تا سه ماه آینده پروژه لایروبی بندر آستارا توسط سازمان بنادر و دریانوردی انجام شود.

فلاح میری گفت: باید از ظرفیت بندر آستارا به صورت کامل و به نحو احسن استفاده شود و ما قطعاً پیگیر موضوع رفع مشکلات این بندر مهم شمال کشور هستیم و خبر آن را به مردم شهرستان مرزی آستارا خواهیم رساند.

وی از پیگیری قاطع قوه قضاییه در رفع مشکلات بندرآستارا خبر داد و گفت: بندر آستارا و برکات آن  که یک بندر ملی است نه شهرستانی قطعاً شامل تمام کشور خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار