۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱

آغاز فعالیت کشتی کروز یونانی در آب‌های هرمزگان به زودی

مدیرکل دفتر گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از آغاز به کار کشتی کروز خریداری شده توسط سرمایه گذار بخش خصوصی از کشور یونان در آب‌های استان هرمزگان در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۸۰

آغاز فعالیت کشتی کروز یونانی در آب‌های هرمزگان به زودی

سید مصطفی فاطمی در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: در راستای توسعه فعالیت های توریسم دریایی در آبهای خلیج فارس، سرمایه گذار بخش خصوصی نسبت به خرید شناور تفریحی بزرگ با ظرفیت بیش از هزار نفر جهت فعالیت های توریستی در آبهای خلیج فارس اقدام کرده است.
مدیر کل دفتر گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی، ادامه داد: این کشتی کروز هم اکنون در آبهای استان هرمزگان جهت اخذ مجوز های لازم برای فعالیت پهلو گرفته است.
به گفته وی، بر اساس اعلام سرمایه گذار بخش خصوصی و فراهم شدن شرایط مناسب در آینده نزدیک شاهد آغاز به کار این کشتی کروز در آبهای خلیج فارس خواهیم بود.
این مقام مسئول در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، اذعان داشت: این کشتی علاوه بر مسیر‌های داخلی امکان سفرهای بین المللی را برای گردشگران فراهم خواهد کرد.
وی تاکید کرد: یکی از مهمترین برنامه ریزی‌های صورت گرفته جهت استفاده از این کشتی برای ترددهای دریایی طی رویداد جام جهانی قطر است که امکان ورود گردشگران خارجی به ایران و نیز ورود علاقه مندان ایرانی به قطر برای تماشای جام جهانی را فراهم خواهد کرد.
فاطمی با اشاره به راه اندازی کشتی کروز فرانسوی مستقر در بوشهر در آینده نزدیک، بیان داشت: امیدواریم با فعالیت این دو کروز در آبهای خلیج فارس شاهد تحول صنعت توریسم دریایی در کشور مان باشیم.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار