۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲

بهبود وضعیت صادرات و واردات کشور در صورت پویایی حوزه دریایی و بندری

مدیر عامل اسبق شرکت کشتیرانی والفجر با اشاره به اینکه عملکرد قدرتمند سازمان بنادر و دریانوردى برای اقتصاد ایران منافع عام به دنبال دارد، گفت: هیئت اندیشه‌ورز می‌تواند در نقش مکمل و مشاورى امین به اندیشه‌هاى توسعه‌اى این سازمان کمک کند.
کد خبر: ۹۲۶۸۰

بهبود وضعیت صادرات و واردات کشور در صورت پویایی حوزه دریایی و بندری

به گزارش مانا، کاپیتان حمزه کشاورز در رابطه با برگزاری نشست‌های هیئت اندیشه‌ورز این سازمان و اثرات مطلوب بهره مندی از نظرات کارشناسان دریایی و بندری در بهبود وضعیت حمل و نقل دریایی کشور، اظهار داشت: تصمیم سازمان بنادر و دریانوردی در رابطه با نشست هیئت اندیشه ورز بسیار مفید است و به طور حتم همفکری جمعی و تصمیم‌گیری بر مبنای چکیده اى از بهترین نظرات، نتایج ارزنده ای را به دنبال خواهد داشت.
وی ادامه داد: برگزاری نشست هیئت اندیشه ورز و مشاوره در امور از سوی مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار گرفته است و شنیدن نظرات، جمع بندی بدون ملاحظه و اتخاذ بهترین تصمیمات، قطعا اثرات مطلوب‌تری در پی دارد.
مدیرعامل سابق شرکت کانتینری کشتیرانی  جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه افراد دعوت شده در نشست اندیشه ورز سازمان بنادر و دریانوردی مسئولیت خطیری بر دوش دارند، خاطرنشان کرد: همه ما مدیون این آب و خاک هستیم و هر جایى که احساس نیاز شود باید تجربیات خود را منتقل کنیم تا شاهد بهبود وضعیت کشور در بخش های مختلف به ویژه حوزه دریایی و بندری باشیم.
کاپیتان کشاورز با اشاره به اینکه سازمان بنادر و دریانوردی با اقتصاد کلان کشور رابطه مستقیم دارد، عنوان کرد: هرچه این سازمان بهتر و پویاتر عمل کند، غیر از تامین منافع خاص خود، شاهد بهبود وضعیت صادرات و واردات کشور خواهیم بود و عملکرد قدرتمند سازمان بنادر و دریانوردی برای اقتصاد ایران منافع عام به دنبال دارد.
وی افزود: نظرات هیئت اندیشه ورز سازمان بنادر و دریانوردی در نقش مکمل خواهد بود و تشکیل این هیئت نشان می دهد که این سازمان قصد دارد بهترین تصمیمات را اتخاذ کند.
رئیس اسبق هیئت مدیره اتحادیه خطوط کانتینرى بین‌المللی IRA با اشاره به اینکه اجرای نظرات کارشناسی هیات اندیشه ورز از سوی سازمان بنادر و دریانوردی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، عنوان کرد: به طور حتم توجه و اجرای این نظرات به تصمیم گیری ها مشروعیت می بخشد و قابل دفاع خواهد بود.
کاپیتان کشاورز ادامه داد: علی اکبر صفایی؛ مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، فردی تحول خواه، علاقمند به توسعه و بهبود وضعیت دریایی و بندری کشور است و تشکیل هیئت اندیشه ورز سازمان بنادر و دریانوردی اقدام بسیار مطلوبی است که باید آن را ارج نهاد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار