۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۸

احداث اسکله اختصاصی صادرات فولاد و مواد معدنی در چابهار

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: طبق توافق انجام شده با شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، اسکله اختصاصی برای صادرات فولاد و مواد معدنی در بندر بین‌المللی چابهار احداث می‌شود.
کد خبر: ۹۲۶۳۴

احداث اسکله اختصاصی صادرات فولاد و مواد معدنی در چابهار

به گزارش مانا به نقل از ایسنا؛ حسین مدرس خیابانی با عتیقی مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی گل‌گهر دیدار و در خصوص ظرفیتهای معدنی و احداث اسکله اختصاصی صادرات تولیدات معدنی و صنعتی از طریق بندر چابهار گفتگو کردند.

وی‌ در این دیدار که مدیرکل بنادر و دریانوردی استان و جمعی از کارشناسان و اعضای هیئت مدیره شرکت صنعتی و معدنی گل‌گهر نیز حضور داشتند به اهمیت و ضرورت احداث اسکله ویژه تخصصی فولاد و صادرات مواد معدنی پرداخت.

در این جلسه مقرر شد نقطه نظرات مجموعه شرکت صنعتی و معدنی گل‌گهر در این رابطه اخذ و بر اساس نقشه‌های دریافتی حداکثر ظرف یک ماه آینده اسکله تخصصی فولاد و صادرات مواد معدنی توسط اداره کل بنادر و دریانوردی استان جانمایی شود.

شرکت صنعتی و معدنی گل‌گهر هم در این دیدار در خصوص اکتشافات جدید معدنی در استان اعلام آمادگی کرد.

همچنین توافق شد در قالب قرارگاه دانش‌بنیانها موضوع فنّاوریهای نوین جداسازی سنگ آهن از تیتانیوم در دستور کار مراکز پژوهشی و دانشگاهی قرار گیرد تا با این اقدام بسیاری از معادن پلی‌متال استان که سنگ آهن را با تیتانیوم مخلوط دارند، فعال شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار