۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳

سه شهر ساحلی خوزستان در شرایط آبی کرونایی/تداوم کنترل‌های بهداشتی کشتی‌ها

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: شهرهای ساحلی ماهشهر ، خرمشهر و شادگان در شرایط آبی کرونایی قرار گرفتند.
کد خبر: ۹۲۵۵۰

سه شهر ساحلی خوزستان در شرایط آبی کرونایی/تداوم کنترل‌های بهداشتی کشتی‌ها

دکتر سیدمحمد علوی در گفتگو با خبرنگار مانا افزود: بر اساس آخرین رنگ بندی  کرونایی‌، شهرهای بندری هندیجان ، آبادان ، اروندکنار و چوئبده در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند و هیچ یک از مناطق ساحلی خوزستان در وضعیت نارنجی نیستند.

وی اظهار داشت: با وجود آنکه هیچ از مناطق ساحلی خوزستان در شرایط قرمز و نارنجی قرار ندارند ولی مردم باید پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در ادامه با اشاره به سفر هزاران گردشگر نوروزی به مناطق ساحلی خوزستان‌، گفت: تاکنون مواردی از فوت گردشگران ناشی از ابتلابه کرونا دریافت نشده است.

علوی بر کنترل منظم و مستمر کشتی های ورودی به بنادر خوزستان به خصوص بندر امام خمینی با هدف پیشگیری از شیوع سویه اُمیکرون تاکید کرد و افزود: خدمه کشتی های ورودی به بنادر استان همچنان از ورود به مناطق شهری منع شده‌اند و اجازه خروج از محدوده بندری را ندارد.

وی گفت: در صورت وجود آلودگی در کشتی‌های خارجی‌، عملیات ایزولاسیون کشتی شروع خواهد شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بر تداوم ضدعفونی محدوده‌های بندری و رعایت موازین بهداشتی توسط کارکنان بنادر تاکید کرد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار