۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶

۶ هزار نفر به اردوی راهیان نور دریایی خارگ اعزام شدند

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: از آغاز اجرای اعزام راهیان نور دریایی تاکنون شش هزار نفر به جزیرۀ مقام خارگ در استان بوشهر اعزام شده‌اند.
کد خبر: ۹۲۵۳۸

۶ هزار نفر به اردوی راهیان نور دریایی خارگ اعزام شدند

سرهنگ پاسدار عبدالهادی سبحانی‌خواه در گفتگویی با خبرنگار مانا در بوشهر، با بیان اینکه اردو‌های راهیان نور دریایی دو سال به دلیل شیوع ویروس کرونا در این استان متوقف شد اظهار داشت: امسال با توجه به بهبود شرایط با رعایت پروتکل‌های بهداشتی این اردو‌ها برگزار شده است.

وی از اعزام شش هزار نفر به اردوی راهیان نور دریایی خارگ خبر داد و بیان کرد: تاکنون شش هزار نفر نیز در قالب راهیان نور دریایی به جزیره خارگ در استان بوشهر اعزام شدند.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه زائران راهیان نور دریایی از سراسر کشور به مدت سه  روز به استان بوشهر اعزام می‌شوند خاطر نشان کرد: در این مدت ضمن بازدید از بیمارستان صحرایی، مناطق و یادمان‌های دفاع مقدس و دو نمایشگاه دفاع مقدس در جزیره خارگ همچنین در قالب گردشگری تعالی بخش از موزه شهید رئیس‌علی دلواری در دلوار، موزه دریا و دریانوردی ارتش در بوشهر، موزه مردم‌شناسی و نیروگاه اتمی بوشهر نیز  بازدید می‌کنند.

سبحانی‌خواه انتقال فرهنگ حماسه رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس به جوانان را از اهداف اردو‌های راهیان نور دانست و گفت: جزیره خارگ در دوران دفاع مقدس بیش از دو هزار و ۸۰۰ بار مورد بمباران و هدف موشک‌های رژیم بعث عراق قرار گرفت و مردم مقاوم این جزیره مقتدرانه ایستادگی کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار