۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰

استقبال گسترده از تفریحات دریایی در سواحل مازندران

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران از استقبال گسترده مسافران نوروزی از تفریحات و سفر‌های دریایی در سواحل استان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۴۹۷

استقبال گسترده از تفریحات دریایی در سواحل مازندران

به گزارش مانا، محمد تقی انزان پور با اعلام این مطلب افزود: با وجود نامساعد بودن و ناپایداری وضعیت جوی در بیشتر روز های پایانی سال و روز‌های آغازین امسال، تاکنون بیش از ۲۰ هزار نفر از تفریحات دریایی ایستگاه های گردشگری دریایی محدوده زیر پوشش اداره کل ( حد فاصل رامسر تا فرح آباد ساری) استفاده کرده‌اند.
وی افزود: پیش بینی می شود با مساعد شدن هوا در روز‌های آینده استقبال بیشتری از تفریحات دریایی صورت پذیرد.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران با اعلام اینکه بیش از ۸۵ ایستگاه گردشگری ساحلی در نوروز امسال در حال خدمت رسانی به مسافران نوروزی هستند، ادامه داد: روزانه دو گروه از بازرسان این اداره کل، بر رعایت الزامات ایمنی و حفاظت از محیط زیست دریایی از سوی مسافران نوروزی نظارت می‌کنند و با همکاری و هماهنگی دریابانی استان، از فعالیت‌های مخاطره آمیز قایق‌ران‌ها و راهبرهای جت اسکی جلوگیری می‌شود.
وی نصب بنر در ایستگاه های گردشگری و توزیع بروشور حاوی هشدارهای ایمنی و حفظ محیط زیست دریایی در بین مسافران دریایی، ارسال پیام‌های هواشناسی به مدیران ایستگاه های گردشگری و تجهیز همیاران ناجی را از دیگر اقدامات اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران در زمینه اشاعه فرهنگ ایمنی دریانوردی و ارتقاء سطح ایمنی سفرها و تفریحات دریایی نوروزی برشمرد.
گفتنی است مرکز امداد و نجات دریایی بندر نوشهر با شماره تماس ۱۵۵۰ به‌صورت‌ شبانه روزی آماده خدمت رسانی به هموطنان گرامی در هنگام بروز هر گونه سانحه دریایی در سواحل استان است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار