۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۱

تأکید اژه‌ای بر تعیین تکلیف ۱۵۰ کانتینر کشف شده در هرمزگان

رئیس قوه‌قضاييه با اشاره به ۱۵۰ کانتینر بی‌نام نشان کالا که به تازگی در گمرک هرمزگان کشف شده، از مسئولان مرتبط به ویژه در گمرک خواست هرچه زودتر درباره این کانتینر‌ها تعیین تکلیف کنند.
کد خبر: ۹۲۴۳۴

تأکید اژه‌ای بر تعیین تکلیف ۱۵۰ کانتینر کشف شده در هرمزگان


به گزارش مانا، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای در نشست شورای عالی قضایی با اشاره به سفر اخیرش به استان هرمزگان و کشف کانتینر‌های متعدد کالا‌های سرگردان در گمرک این استان افزود: اخیراً ۱۵۰ کانتینر دیگر در همین استان کشف شده که هیچ هویتی ندارد.

رئیس قوه‌قضاييه بی‌هویتی کالا‌ها و بی‌انضباطی موجود در گمرک را بستری برای بی انضباطی، فساد و از بین رفتن اموال مردم دانست و از وزیر مرتبط‏، رؤسای گمرک و سازمان اموال تملیکی خواست در خصوص کالا‌های سرگردان گمرکات اقدامات فوری و جدی داشته باشند.

وی با بیان اینکه داخل ۱۵۰ کانتینری که معلوم نیست از کجا آمده و مربوط به کیست تعدادی لوازم خانگی و حتی شن و ماسه دیده می‌شود، تأکید کرد: چنانچه این موارد ادامه پیدا کند حتماً مسئولان مرتبط مقصر خواهند بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای همچنین گریزی هم زد به پرونده‌های زندانی‌دار و گفت: درباره این پرونده‌ها به صورت جدی و سریع تا پایان سال تعیین تکلیف شود تا محکومانی که خطرناک نیستند و این امکان وجود دارد که در ایام تعطیلات عید کنار خانواده‌هایشان باشند با تغییر قرار‌های جدید بتوانند به مرخصی بروند.

رئیس قوه‌قضاييه با بيان اینکه به زندانیان خطر آفرین برای مردم مثل سارقان که ایجاد ناامنی می‌کنند مرخصی داده نشود، به دادستان‌ها و رؤسای دادگستری‌های سراسر کشور مأموریت داد تا با همکاری پلیس در روز‌های پایانی سال و عید نوروز امنیت مردم را به طور جدی پیگیری کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار