۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳
همزمان با ایام دهه فجر؛

ساختمان‌های یگان حفاطت بنادر دیر و کنگان مورد بهره‌برداری قرار گرفت

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و باحضور مسئولان استانی و شهرستانی دو ساختمان یگان حفاظت بنادر دیر و کنگان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۹۲۱۷۷

ساختمان‌های یگان حفاطت بنادر دیر و کنگان مورد بهره‌برداری قرار گرفت

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به افتتاح دو ساختمان یگان حفاظت بنادر دیر و کنگان اظهار داشت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و با حضور معاون امور عمرانی استانداری بوشهر، نمایندۀ مردم کنگان، دیر، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان شهرستانی، آئین بهره برداری از پروژۀ ساختمان یگان حفاظت در بنادر کنگان و دیر انجام شد.

سیاوش ارجمندزاده افزود: این دو پروژه شامل ساختمان اداری و آسایشگاه یگان حفاظت بنادر دیر و کنگان می‌باشد که در مدت ۱۸ ماه و با هزینه‌ای بالغ بر ۸۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی عنوان کرد: پروژه‌های مذکور شامل دو بخش اداری و آسایشگاه می‌باشد که هر کدام در زمینی به مساحت ۲۸۵ متر مربع احداث شده است.

ارجمندزاده اضافه کرد: بخش اداری این دو پروژه هر کدام با مساحت ۱۴۰ متر مربع و شامل قسمت‌های معاونت اداری، معاون قضایی، معاونت انتظامی و دفتر مسئول یگان و بخش آسایشگاه نیز با مساحت ۱۴۵ متر مربع شامل اتاق استراحت، آبدارخانه، نشیمن و اتاق استراحت است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: یکی از مؤثرترین بخش‌ها در روند توسعه بنادر موضوعات حفاظتی و امنیتی آن است که تأثیر مهمی نیز در جلب اعتماد صاحبان کالا دارد از این رو امیدواریم با انجام این پروژه شاهد ارتقا کیفیت بیش از پیش در موضوعات حفاظتی و امنیتی بنادر مذکور باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار