۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴

تاخت و تاز اُمیکرون در شهرهای ساحلی خوزستان /تشدید مراقبت ها در بنادر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از تاخت و تاز سویه کرونا اُمیکرون در شهر‌های ساحلی خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۱۰۷

تاخت و تاز اُمیکرون در شهرهای ساحلی خوزستان /تشدید مراقبت ها در بنادر

دکتر محمدحسین سرمست شوشتری در گفتگو با خبرنگار مانا ضمن ابراز نگرانی شدید از شیوع رو به گسترش اُمیکرون در شهر‌های ساحلی خوزستان در یک هفته اخیر افزود: در یک شبانه روز ۳۲۲ مورد جدید ابتلا به کرونا اُمیکرون ثبت شده که ۱۸۹ مورد مربوط به آبادان، ۷۷ نفر درخرمشهر و ۵۶ نفر در شادگان بوده است.

وی اظهار داشت: از مجموع ابتلا‌های جدید  ۲۹۴ نفر به صورت سرپایی درمان شدند و بقیه در بیمارستان  بستری شدند و تحت درمان قرار گرفتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به نارنجی بودن کرونایی شهر‌های خرمشهر، آبادان و شادگان از شهروندان خواست پروتکل‌های بهداشتی را  رعایت کنئد و واکسن دُز سوم را تزریق کنند.

دکتر سرمست شوشتری در ادامه با اشاره به اینکه با وجود نارنجی شدن شهر‌های ساحلی خوزستان، فعالیت بنادر استان با رعایت پروتکل‌ها ادامه دارد افزود: خدمۀ کشتی‌ها همچنان کنترل می‌شوند و اجازه خروج از کشتی‌ها و ورود به محدوده شهر‌های بندری را ندارند.

وی از تشدید مراقبت‌های بهداشتی در بنادر استان به‌خصوص بندر امام خمینی (ره) خبر داد و افزود: در صورت مشاهده آلودگی در خدمه، کشتی ایزوله می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از تعطیلی مدارس و مراکز آموزش عالی در شهر‌های ساحلی خوزستان بر اساس مصوبه ستاد استانی مبارزه با کرونا خبر داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار