۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱

رونمایی و معرفی کشتی‌های کروز در نمایشگاه بین‌المللی تهران

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر از معرفی جاذبه‌های گردشگری دریایی و ساحلی خلیج فارس در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران خبر داد و گفت: در همین راستا چند تن از مالکان کشتی‌های کروز و رستوران‌های شناور استان نیز برای رونمایی از فعالیت‌های شناور خود در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.
کد خبر: ۹۲۰۰۱

محمد حسین ارسطوزاده در گفتگو با خبرنگار مانا از حضور پُررنگ تمامی انجمن‌های حرفه‌ای و فعالان گردشگری استان بوشهر در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران به منظور رونق هر چه بیشتر صنعت گردشگری استان خبر داد.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر با اشاره به اینکه در حال حاضر مهمترین جاذبه گردشگری استان بوشهر سواحل خلیج فارس و جزایر آن است، بیان داشت: طی سالهای اخیر شاهد استقبال گردشگران برای بازدید از جزایر و سواحل استان در قالب طبیعت گردی بوده‌ایم.

وی خاطرنشان ساخت: بنابراین با توجه به استقبال گسترده گردشگران برای طبیعت‌گردی در سواحل و جزایر استان در این خصوص برنامه ریزی‌های جامعی برای توسعه تبلیغات و افزایش سرمایه‌گذاری‌ها در این بخش از صنعت گردشگری استان بوشهر در نظر گرفته شده است.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر از معرفی جاذبه های گردشگری دریایی و ساحلی خلیج فارس به طور ویژه در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران خبر داد و گفت: در همین راستا چند تن از مالکان کشتی‌های کروز و رستوران‌های شناور استان نیز برای رونمایی از فعالیت های شناور‌های خود در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

این مقام مسئول در استان بوشهر، به حضور خودجوش سرمایه گذاران بخش خصوصی استان بوشهر در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران اشاره کرد و بیان داشت: این سرمایه گذاران بخش خصوصی با هدف هماهنگی و تدوین برنامه برای معرفی و ارتباط مؤثر برای جذب گردشگر و تعریف رویداد با دیگر استان‌ها، در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد.

ارسطوزاده با اشاره به افزایش روزافزون واحدهای اقامتی در استان بوشهر، یادآور شد: بخش زیادی از سرمایه گذاران بخش خصوصی حاضر در نمایشگاه تهران، سرمایه گذاران واحد‌های تازه تاسیس اقامتی در سواحل استان  بوشهر هستند.

وی در ادامه گفته‌های خود از رونمایی وب‌سایت‌های گردشگری، برگزاری استارتاپ‌های مرتبط با این حوزه، رونمایی از برنامه‌های گردشگری با استفاده از ظرفیت فضای مجازی، امضای تفاهم‌نامه‌ و اجرای آیینی هنرمندان بوشهری در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران خبر داد.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر، تصریح کرد: معرفی محصولات صنایع دستی استان در نمایشگاه تهران از دیگر برنامه‌های تدوین شده است که در این راستا صنعتگران و هنرمندان بوشهری با ارائه تولیدات خود به معرفی زیست‌بوم استان به ویژه منطقه خلیج فارس کمک شایانی خواهند کرد.

ارسطوزاده با تاکید بر حضور فعالان گردشگری استان در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، اظهار امیدواری کرد: بتوانیم با حضور پُررنگ در تمامی زمینه‌های گردشگری استان حضوری موفق داشته باشیم تا شرایط رشد و توسعه صنعت گردشگری استان را فراهم کنیم.

گفتنی است، پانزدهمین نمایشگاه صنعت گردشگری و هتل داری و صنایع وابسته‌، از تاریخ نهم لغایت دوازدهم بهمن ماه امسال با حضور فعالان گردشگران سراسر کشور در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار